Enel isi imbunatateste comunicarea cu clientii
Enel Energie si Enel Energie Muntenia imbunatatesc zona de relatii cu clientii prin achizitionarea unui pachet de servicii de apeluri inbound, outbound si back-office. Valoarea investitiei se ridica la peste 36.000.000 lei iar achizitia serviciilor va fi efectuata printr-o procedura de achizitii transparenta prin intermediul SEAP (Sistemul Electronic de Achizitii Publice).
Serviciile de contact center reprezinta una din cele mai facile modalitati prin care clientii si potentialii clienti pot lua legatura cu Enel, intr-o maniera convenabila, eficienta din perspectiva timpului si flexibila, preferata de cei mai multi clienti.
Principalele motive pentru care clientii folosesc serviciul de contact center sunt cu privire la factura de energie electrica, informatii detaliate legate de tipul de abonament, serviciile puse la dispozitie de catre Enel sau diverse solicitari si sesizari.
„Ne bucuram sa putem oferi clientilor nostri o experienta imbunatatita in ceea ce priveste relatia cu furnizorul de energie electrica. Facem toate demersurile pentru a fi constant in legatura cu ei, atât prin intermediul numerelor gratuite puse la dispozitie, cât si prin diversificarea si digitalizarea canalelor de comunicare, de tipul formularelor on-line, pagina de Facebook a companiei, unde exista o echipa dedicata ce preia solicitarile clientilor din mediul online sau adresele de e-mail: contacteem.ro@enel.comsicontactee.ro@enel.com. Pe viitor, ne dorim sa implementam si mai multe modalitati de comunicare cu clientii” a declarat Simona Trofin, Director departament Customer Operations, Enel Energie si Enel Energie Muntenia.
Activitatea de contact center este sustinuta cu ajutorul partenerilor externi coordonati de catre angajatii Enel pentru a oferi servicii la o calitate cât mai apropiata de asteptarile clientilor, respectând in acelasi timp si reglementarile cu privire la procesarea datelor cu caracter personal. Proiectul face parte dintr-un proiect program de investiţii derulat de Enel in România pentru modernizarea si imbunatatirea calitaţii serviciilor oferite clienţilor si implementarea pe plan local a standardelor grupului Enel.
CODUL MEU DE CLIENT 1009767948,VA ADUC LA CUNOSTINTA CA AM RAMAS STUPEFIATA DE ULTIMELE DOUA FACTURI 701,67 LEI SI 946,81 LEI DIN PLINA VARA.DESI AM PLATIT LA DOUA LUNI IN MOD REGULAT PRIN DEBIT DIRECT,ACUM “SURPRIZA” PENTRU FAPTUL CA M-AM MUTAT DE LA DVS.AM FOST CORECTA,DAR MA VAD NEVOITA SA REFUZ PLATA PANA CAND VENITI CU EXPLICATII.MA VOI ADRESA OFICIULUI PENTRU PROTECTIA CONSUMATORULUI.
CU RESPECT,B.S.
Sunt administrator la Asociatia de Proprietari bloc 433 din str.ritmului nr 12
si va semnalez ca luna de luna primesc cu mare intarziere factura de energie electrca .Spre exemplu azi 26 oct inca nu am primit factura desi la robot mi s-a comunicat ca a fost emisa inca din data de 17 oct..Pana azi am primit toate facturile de la ceilalti furnizori si anume RADET,APA NOVA si ENGIE GAZE. Oare Enel nu reuseste sa incadreze alaturi de ceilalti furnizori in termene rezonabie, nu are nevoie sa-i platim la timp facturile ? V-am scris aceste randuri deoarece aceasta intarziere ma impiedica sa finalizez lista de intretinere a lunii trecute (septembrie)
A fost atat de bine imbunatatit modul de contactare de cate client incat nu mai avem la dispoziie decat o cale impracticabila, din motive bine intemeite, face book!
Cum s-a mai intamplat cu acest furnizor in ultimii ani, programatorii realizeaza “o adevarata cursa cu obstacole” pentru zadarnicii tentativa clientului de a obtine FACTURA IN FORMAT PDF!
Singurul furnizor de la care in ziua de azi, dupa “modernizarea /actualizarea/ sau cum doriti s-o denumiti aceasta situatie , nu se poate obtine factura in format PDF, nu se poate contacta furnizorul, prin telefon nu se poate discuta decat daca ai nervi de otel sa astepti o legatura, un dezastru conceput impotriva cerintelor standardelor ISO ce sustin in esenta satisfactia clientului. La modul in care se prezinta acum relatia cu clientul, nu incerc sa explic dece am nevoie lunar sa- mi printez facturile si sa le arhivez -in mod cert nu ar avea cine sa inteleaga. Tot in dialog cu D-voastra , in urma cu ceva ani, v-am intrebat: Crede cineva ca exista hacheri care sunt dispusi sa-mi plateasca consumulm de curent? Dece alti furnizori-gaze-telefon-televiziune-internet gunoieri- apa curenta si canal, etc nu pun piedici inutile in obtinerea facturilor in format PDF, ba unii imi trimit direct factura pe adres de email. Oare or fi prosti?