Ariston Thermo lanseaza o noua gama de centrale termice inteligente pe piata din Romania
Piata locala de profil, sustinuta in proportie de 35% de inlocuirea echipamentelor vechi
- Noua gama Ariston cuprinde prima centrala termica incadrata in clasa energetica A+ care ofera, in acelasi timp, conectare integrata la WiFi si la aplicatia Ariston NET
- Clientul de centrale termice – tot mai atent la conectivitate si noi tehnologii
- Peste 214.000 de familii au ales, in ultimii 5 ani, sa se deconecteze de la CET-uri
Ariston Thermo Romania, liderul pieţei locale de centrale termice şi boilere electrice, a lansat noua gama de produse One. Aceasta este formata din trei modele de centrale termice pe gaz – Alteas One, Genus One si Clas One – toate cu un design inovator si cu performante ridicate. Noua gama vine astfel in intampinarea nevoilor clientilor care isi doresc tot mai mult produse intuitive, care sa asigure si o eficienta ridicata.
Cele trei modele din gama One dispun de puteri de 24-30-35 KW, fiind astfel potrivite pentru o categorie larga de clienti, au un design elegant si o performanta ce asigura reducerea substantiala a consumului de gaz. One aduce pe piata locala si o noutate prin introducerea modelului Alteas One, model incadrat in clasa energetica A+, datorita accesoriului de termoreglare Cube si a aplicatiei Ariston NET integrate.
“Prin lansarea Alteas One ne dorim sa oferim clientilor nostri un control cat mai mare asupra functiilor centralei termice. Am observat, in ultimii ani, o cerere tot mai mare pentru produse inteligente, ce pot fi controlate de la distanta. Astfel, Alteas One poate fi conectata direct la reteaua WiFi, iar cu ajutorul aplicatiei Ariston Net si a accesoriului de termoreglare Cube, care vine inclus in pachetul centralei, poate fi controlata usor de pe orice dispozitiv, atingand performante ridicate si, in acest fel, incadrandu-se in clasa energetica A+, cea mai buna din categoria sa”, a declarat Catalin Draguleanu, Country Manager Ariston Thermo Romania.
Potrivit afirmatiilor companiei, noua gama raspunde cerintelor pietei cu privire la confort, durabilitate, eficienta si conectivitate. In plus, cele trei modele dispun de functii inteligente care ofera un consum scazut si performante ridicate. Printre acestea se numara cea de AUTODIAGNOZA, CONFORT si AUTO.
De asemenea, noile modele ofera si un sistem de control al aprinderii ce poate auto-detecta tipul de gaz si debitul acestuia, oferind încalzire constanta, control avansat si performante în orice conditii, dar si un nou schimbator de caldura, XtraTech, patentat Ariston, realizat din otel-inox, conceput pentru a garanta un grad ridicat de anduranta pe întreaga sa durata de viata.
Un alt element pe care Ariston pune accent este garantia produselor. Astfel, noile modele One ofera garantie de pana la 7 ani, cea mai mare din categoria sa, conferind astfel siguranta si confortul de care clientul are nevoie pentru o perioada îndelungata.
Clientul actual pune tot mai mult accent pe conectivitate si noi tehnologii
“Potrivit unui studiu* realizat de Ariston Thermo Romania in acest an, piata locala de central termice este tot mai mult dominata de inlocuirea echipamentelor de incalzire. Daca la prima achizitie clientii sunt interesati cu precadere de detalii precum silentiozitate sau incalzirea rapida a apei calde menajere, in cazul inlocuirii, conectivitatea, reducerea consumului si serviciile post-vanzare sunt principalele criterii de cumparare. Tocmai din acest motiv, noua noastra gama raspunde cerintelor actuale ale pietei“, a mai spus Catalin Draguleanu.
Acesta a mai adaugat ca, in ultimii 5 ani, piata de inlocuire a centralelor termice a crescut treptat, ajungand la aproximativ 35% din totalul vanzarilor. Daca in trecut majoritatea cumparatorilor era reprezentata de gospodarii la prima achizitie, de cele mai multe ori debransate de la sistemul centralizat de incalzire, astazi piata este sustinuta de clienti care au instalat pentru prima data o centrala termica in urma cu 10- 15 ani si suntdeja la cea de-a doua achizitie. De asemenea, un procent destul de important este reprezentat si de proiectele rezidentiale, segment aflat într-o crestere accelerata.
“Am observat, în ultima perioada, un trend pozitiv al pietei care se datoreaza atat faptului ca am ajuns în perioada de înlocuire a centralelor montate acum 10-15 ani, cat si dezvoltarii de proiecte rezidentiale în zone importante din tara. Ne asteptam ca aceasta crestere sa continue si în perioada urmatoare, deoarece înlocuirile de echipamente de încalzire vor fi din ce în ce mai multe, dar luam în calcul si extinderea retelei de gaz din zonele rurale, care automat va aduce un val de noi clienti”, a continuat reprezentantul Ariston Thermo Romania.
Potrivit studiului companiei, astazi clientul este mai bine informat, la curent cu tendintele internationale din domeniu si mai preocupat de beneficiile oferite de noile tehnologii. Isi ia informatiile in special din mediul online si din recomandari, achizitioneaza produsele din magazine de proximitate sau lanturi de specialitate si tine cont de sfaturile instalatorilor si ale consilierilor de vanzari.
Noii clienti sunt mai putin preocupati de costurile initiale de achizitie si mai mult de perioada de amortizare a investitiei, preferand sa investeasca intr-un produs mai scump, dar cu o perioada mai lunga de viata si un consum redus, ce asigura facturi mai mici, dar care îi aduce si confort sporit.
Astfel, în urma unei analize realizate de companie, s-a putut observa ca, daca în urma cu 5 ani, clientul final opta pentru o centrala termica în functie de pretul acesteia în proportie de aproape 40% iar eficienta, randamentul si consumul erau urmatoarele criterii de alegere, însumand cca. 25%, astazi criteriile principale de achizitie s-au schimbat. Eficienta, serviciile post-vanzare si tehnologia au ajuns în top. Marca ramane o constanta atunci cand se cumpara o centrala termica, fiind în continuare un element luat în calcul în decizia finala.