0746 164 127 redactia@energy-center.ro
  • Actualitate
    • Consumatori
    • Furnizori
    • Legislatie mediu
    • Producatori
    • Stiri
  • Energie electrica
    • Energie nucleara
    • Energie regenerabila
    • Energie termica
    • Hidroenergie
  • Evenimente
  • Editorial
  • Exclusiv
  • Mediu, Tehnologie
  • Petrol, Gaze, Carbune
  • Utile
  • Video
  • English
  • Comunicate
STIRI RECENTE
Inteligența artificială la inițiativa europeană de cercetare RAIDO
Depozitul de gaze de la Caragele a devenit al doile zăcământ în producția Romgaz
Young Energy Ambassador pentru directorul FEL România, Olivian Savin
Construcțiile eficiente energetic la nZEB Expo
România și SUA colaborează în domeniul centralelor de stocare prin pompaj
Hidroelectrica pune bazele primului proiect de stocare energie la parcul Crucea Nord
Fondul pentru Mediu mai darnic în acest an pentru baterii de stocare și pompe de căldură
Cum pot susține centrele de date și inteligența artificială rețelele electrice
Afaceri în creștere pentru furnizorul de energie și gaze MET
Sistemul energetic pregătit pentru situații neprevăzute în perioada Paștelui

EVconnect a instalat 20 de stații de încărcare rapidă în benzinării din Vestul țării

Posted On 17 octombrie 2023
By : Redactia
Comment: 0
Tag: electromobilitate, EVconnect, masini electrice, statii de incarcare vehicule electrice, stații electrice, stații publice electrice

EVconnect, una dintre cele mai extinse rețele de stații de încărcare pentru vehicule electrice din România și partener al EVBox, a instalat alte 20 de stații de încărcare rapidă în benzinării, în vestul ţării.

Benzinăriile se adaptează rapid la tranziția la mașinile electrice și au cea mai mare creștere procentuală a numărului de locuri care oferă stații de încărcare pentru mașini plug-in si 100% electrice (EV).

Cele 20 de stații rapide instalate recent într-una dintre cele mai mari rețele de benzinării din România sunt fabricate de EVBox în Franța. Stația modulară EVBox Troniq are o putere de 150 kW care poate fi crescută ulterior la 240 kW și poate încărca simultan două mașini în timp ce echilibrează puterea pentru a furniza mai mult curent unei mașini electrice care are o baterie mai scăzută.

Pe lângă instalarea și exploatarea stațiilor electrice, EVconnect se ocupă și de întreținerea stațiilor electrice, având contracte pentru peste 1.000 de stații electrice.

Rețeaua de încărcare EVconnect a atins pragul de 400 de stații în septembrie și va atinge pragul de 500 de stații până la sfârșitul anului. Operatorul român de stații de încărcare pentru mașini electrice și-a propus ca până în 2025 rețeaua EVconnect să includă cel puțin 3.000 de stații electrice.

Anul trecut, în rețeaua EVconnect au fost înregistrate 166.244 de sesiuni de încărcare, însumând 2,37 GWh. Peste 10.000 de utilizatori și-au încărcat deja mașinile în mod constant din cei 29.434 de utilizatori EVconnect.

Uniunea Europeană solicită stații rapide de peste 150 KW pe rutele principale.Consiliul UE a adoptat legea care va amplasa stații rapide de peste 150 KW la fiecare 60 km de-a lungul principalelor rute din Uniunea Europeană începând din 2025. Programul ar trebui finalizat până în 2030.

Conform noilor reguli, țările UE sunt obligate să crească numărul de stații de încărcare pentru vehiculele electrice și pe hidrogen și să simplifice procesul de încărcare.

Extinderea infrastructurii de încărcare trebuie să meargă mână în mână cu extinderea mobilității electrice, țările UE trebuind să ofere o capacitate de încărcare publică suplimentară de 1,3 kilowați (kW) per mașină electrică vândută. Aceasta ar însemna aproximativ un punct de încărcare suplimentar pentru fiecare 33 de mașini electrice vândute, ceea ce ar echivala cu aproximativ 600.000 de puncte de încărcare în UE până în 2025.

Pentru vehiculele comerciale electrice, încărcătoare de 350 kW vor fi instalate la fiecare 60 de kilometri de-a lungul rețelei centrale TEN-T și la fiecare 100 de kilometri de-a lungul rețelei extinse TEN-T începând cu 2025.

Pentru a răspunde nevoilor, EVconnect anticipează nevoile viitoare și a decis să investească în stații de încărcare rapidă.

 

 

 

Articole pe aceeasi tema

  • AEI: Cum putem stimula ecomobilitatea?AEI: Cum putem stimula ecomobilitatea?
  • In cateva zile vor aparea abonamentele pentru incarcarea vehiculelor electrice, la care se va adauga tariful de incarcareIn cateva zile vor aparea abonamentele pentru incarcarea vehiculelor electrice, la care se va adauga tariful de incarcare
  • Piața de mașini electrice din România a a ajuns la aproape 55.000 de mii de bucățiPiața de mașini electrice din România a a ajuns la aproape 55.000 de mii de bucăți
  • China impulsionează vânzarea de masini electrice la nivel mondialChina impulsionează vânzarea de masini electrice la nivel mondial
Despre autor
  • google-share
Previous Story

Plafonarea prețurilor la energie merge ca unsă pentru politicieni, dar a risipit orice urmă de concurență reală în piață

Next Story

Termoenergetica incepe probele la cald pentru sistemul de termoficare

Articole pe aceeasi tema

Piața de mașini electrice din România a a ajuns la aproape 55.000 de mii de bucăți

Posted On 5 februarie 2025
, By Redactia

China impulsionează vânzarea de masini electrice la nivel mondial

Posted On 28 ianuarie 2025
, By Redactia

Parcul de mașini electrice în România se apropie de 50.000 de unități

Posted On 11 iunie 2024
, By Redactia

Scrie un comentariu Anulează răspunsul

*
*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Cautare

RECENT

POPULAR

COMMENTS

Reforma sistemului energetic a reușit: importurile de energie s-au dublat în primele trei luni ale anului

Posted On 15 mai 2025

Seceta a înjumătățit profitul Hidroelectrica, furnizarea de energie și piața de echilibrare nu au compensat producția

Posted On 14 mai 2025

Prime Batteries, Arrow Electronics și NXP Semiconductors: platformă de ultimă generație pentru sisteme de stocare a energiei în baterii

Posted On 13 mai 2025

Scurta radiografie a sistemului energetic romanesc. La ce sa ne asteptam in 2018 ? (partea I)

Posted On 7 ianuarie 2018

Exclusiv: ce minte diabolica a masluit OUG de modificare a Legii 220/2008 privind promovarea energiei verzi?

Posted On 12 iunie 2013

Exclusiv: Hidroelectrica isi arata muschii in fata baietilor destepti?

Posted On 23 aprilie 2012

Exista un film bazat pe date reale,...

Posted On 1 mai 2025

Dear Sir/Madam, I recently came...

Posted On 24 februarie 2025

Nu mai stiti ce sa furati fri-ati ai...

Posted On 29 ianuarie 2025

Publicitate


PUBLICITATE dreapta

‹ ›

Arhiva

Utile

Termenul de depunere a dosarelor pentru voucherele destinate reabilitării locuințelor și instalării panourilor solare a fost prelungit

Panourile fotovoltaice pot fi reciclate prin reutilizarea a 85% din materiale

Programul Casa Verde Fotovoltaice 2023 prelungit cu șase luni

PPC Energie, partenerul de încredere al românilor pentru programul AFM Casa Verde 2024

Cât de lung este drumul de la soba veche pe lemne la energie verde. Ce soluții alternative pentru încălzire exista în mediul rural ?

Video

Speech Viorel Tudose - Getica 95

Gala Energy-Center.ro, 2025: Pariem pe valoarea tinerilor energeticieni!

Gala aniversara "13 ani de Energy Center" - Decernarea premiilor

Viitorii energeticieni premiati la Gala Energy-Center

Gala aniversara 10 ani de Energy Center - 10 iunie 2021

FORMULAR DE CONTACT

  1. Nume *
    * Te rugam sa iti scrii numele
  2. Email *
    * Te rugam sa scrii o adresa de email valida.
  3. Mesaj *
    * Te rugam sa scrii un mesaj

Categorii

  • Actualitate
  • Energie electrica
  • Evenimente
  • Exclusiv
  • Mediu, Tehnologie
  • Petrol, Gaze, Carbune
  • Resurse Media
  • Utile
  • Video

Cele mai citite articole

Scurta radiografie a sistemului energetic romanesc. La ce sa ne asteptam in 2018 ? (partea I)

17 Comments

Exclusiv: ce minte diabolica a masluit OUG de modificare a Legii 220/2008 privind promovarea energiei verzi?

13 Comments

Exclusiv: Hidroelectrica isi arata muschii in fata baietilor destepti?

12 Comments
© Energy-Center.ro. Acest site este proprietatea Spot Pro Media SRL. Construit și întreținut de Alex Mieluș cu ajutorul Wordpress.