0746 164 127 redactia@energy-center.ro
  • Actualitate
    • Consumatori
    • Furnizori
    • Legislatie mediu
    • Producatori
    • Stiri
  • Energie electrica
    • Energie nucleara
    • Energie regenerabila
    • Energie termica
    • Hidroenergie
  • Evenimente
  • Editorial
  • Exclusiv
  • Mediu, Tehnologie
  • Petrol, Gaze, Carbune
  • Utile
  • Video
  • English
  • Comunicate
STIRI RECENTE
Canada doreste sa se implice in retehnologizarea Unitatii 1, dar si la constructia unitatilor 3 si 4 de la Cernavoda
ANRE amenedeaza cu peste 2 milioane lei  cei mai mari  furnizori de energie, pentru nerespectarea reglementarilor in activitatea de furnizare
Danemarca acorda un ajutor de stat de 870 milioane euro pentru un proiect eolian offshore
Al treilea mare producator de energie regenerabila din lume a facut un profit net de 556 milioane euro, in 2020
Transelectrica continua modernizarea statiilor electrice de transformare in zona Moldovei
Se clatina Nord Stream 2? 18 companii de servicii nu mai lucreaza la proiect
Razvan Nicolescu despre gazele din Marea Neagra: cine va cumpara acolo trebuie sa aiba cel putin 3 miliarde de euro in buzunar
Pace intre Consiliul Concurentei si Hidroelectrica
Nuclearelectrica continua sa creada in investitia la reactoarele 3 si 4 de la Cernavoda
Restart Energy continua investitiile in energie regenerabila: 30 milioane dolari intr-un proiect solar de 45 MW in Salaj

Ioana, un nou serviciu24/7 dedicat clientilor E.ON Energie Romania

Posted On 4 iunie 2019
By : Redactia
Comment: 0
Tag: asistent virtual, digitalizare, EON Energie Romania, factura de energie si gaze, self service, servicii pentru clienti
  • Asistentul virtual raspunde la numerele de telefon: 0800.800.366 si 0800.800.900, apelurile fiind gratuite;

 

  • Clientii E.ON pot obtine simplu si rapid informatii despre factura si pot transmite indexul contorului de gaz/electricitate fara a fi nevoie de interactiunea cu un agent;

 

Ti s-a intamplat vreodata sa iti ratacesti factura de gaz sau electricitate si sa nu stii cat ai de platit? Sau poate ca ai platit deja factura, dar ai nevoie de o confirmare urgenta a platii? Ori poate vrei sa transmiti rapid indexul contorului, ca sa nu ratezi perioada in care esti programat pentru aceasta operatiune? Nu fi ingrijorat, avem la indemana o noua solutie, simpla si eficienta, care te scoate imediat din incurcatura si te ajuta sa economisesti timp.

Ioana este asistentul virtual al E.ON Energie Romania care raspunde imediat, indiferent de ora la care ai apelat-o, in fiecare zi a saptamanii, inclusiv sambata si duminica si iti pune la dispozitie informatii legate de soldul tau la factura de gaz/ electricitate si iti confirma platile facute. Mai mult, daca ai optat pentru autocitire, asistentul virtual comercial te ajuta si preia datele legate de indexul contorului de gaz sau electricitate.

Noua solutie de self service a rezultat din stradania companiei de a veni in intampinarea nevoilor clientilor care doresc sa beneficieze de solutii simple si facile, oferindu-le astfel experiente utile si placute.

Ioana poate fi sunata gratuit la numerele de telefon: 0800.800.366 si0800.800.900,dar pentru ca ea sa te poata ajuta trebuie sa ii spui codul de incasare pe care il gasesti in orice factura la sectiunea: Date client. Asistentul virtual poate prelua simultan peste 100 de apeluri telefonice si astfel nu va fi nevoie sa astepti pentru a intra in contact cu un alt operator.

In cazul in care doresti informatii de alta natura decat info sold, confirmare plati si transmitere autocitire, exista optiunea ca apelul sa fie preluat de catre agentii Centrului de Servicii Clienti E.ON, de luni pana vineri.

Asistentul virtual dedicate clientilor E.ON Energie Romania face parte din strategia companiei de diversificare a serviciilor de informare a clientilor si este functional de la finele lunii mai. Solutia a venit din dorinta companiei de diversificare a canalelor de comunicare puse la dispozitia clientilor, unul dintre cele mai utilizate fiind E.ON Myline.Platforma ofera o serie de facilitati clientilor: de la  notificari privind emiterea facturii, previze, autocitire, plati; detalii privind factura si istoricul platilor; factura in format electronic, pana la transmiterea autocitirii pentru cei care au activat aceste servicii, vizualizarea si modificarea conventiei de consum,etc.

Pentru E.ON Energie, digitalizarea si inovarea in general sunt raspunsurile clare si obligatorii pentru viitor. Digitalizare inseamna servicii care aduc simplitate, economie de timp, mobilitate, deschidere, usurinta si claritate in relatia noastra cu cei peste 3 milioane de clienti.

 

Articole pe aceeasi tema

  • In contextul liberalizarii pietei, Enel Romania creste numarul operatorilor call centerIn contextul liberalizarii pietei, Enel Romania creste numarul operatorilor call center
  • Cele trei companii de distributie de energie apartinand grupului Enel Romania anunta investitii de circa 100 de milioane de euro, in 2020. Prioritara este digitalizareaCele trei companii de distributie de energie apartinand grupului Enel Romania anunta investitii de circa 100 de milioane de euro, in 2020. Prioritara este digitalizarea
  • Pandemia a produs cel mai mare soc in sectorul energiei din ultimii 70 de ani. Impactul pentru viitorul industrieiPandemia a produs cel mai mare soc in sectorul energiei din ultimii 70 de ani. Impactul pentru viitorul industriei
  • ENEL si POLIMI lanseaza primul master de nivel doi cu specializare in „retele inteligente”ENEL si POLIMI lanseaza primul master de nivel doi cu specializare in „retele inteligente”
Despre autor
  • google-share
Previous Story

Convins ca a salvat Hidroelectrica de la pierire, Remus Borza cauta tratamentul si pentru guvernul Dancila

Next Story

Conducerea CE Oltenia da asigurari ca toate grupurile energetic se vor conforma cerintelor de mediu, pana in 2020

Articole pe aceeasi tema

In contextul liberalizarii pietei, Enel Romania creste numarul operatorilor call center

Posted On 25 ianuarie 2021
, By Redactia
0

Cele trei companii de distributie de energie apartinand grupului Enel Romania anunta investitii de circa 100 de milioane de euro, in 2020. Prioritara este digitalizarea

Posted On 23 august 2020
, By Redactia
0

Pandemia a produs cel mai mare soc in sectorul energiei din ultimii 70 de ani. Impactul pentru viitorul industriei

Posted On 27 iulie 2020
, By Redactia

Scrie un comentariu Anulează răspunsul

*
*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

RECENT

POPULAR

COMMENTS

Statul pune in carca Nuclearelectrica stocul de siguranta a concentratelor de uraniu. Pe cand urmeaza si apa grea?

Posted On 4 martie 2021

Canada doreste sa se implice in retehnologizarea Unitatii 1, dar si la constructia unitatilor 3 si 4 de la Cernavoda

Posted On 3 martie 2021

In afara de promisiuni si planuri nu facem nimic: Potentialul regenerabil al Romaniei risca sa ramana neexploatat

Posted On 3 martie 2021

Scurta radiografie a sistemului energetic romanesc. La ce sa ne asteptam in 2018 ? (partea I)

Posted On 7 ianuarie 2018

Exclusiv: ce minte diabolica a masluit OUG de modificare a Legii 220/2008 privind promovarea energiei verzi?

Posted On 12 iunie 2013

Exclusiv: ANRE moare de grija consumatorilor, dar are ca prioritate profiturile furnizorilor straini

Posted On 18 septembrie 2012

Transelectrica se întărește și SMART-UL...

Posted On 27 februarie 2021

"Constructia reactoarelor 3 si 4 de la...

Posted On 25 februarie 2021

Romelectro este lider de asociatie,...

Posted On 25 februarie 2021

Publicitate



Cariera in Romania

PUBLICITATE dreapta

‹ ›

Arhiva

Utile

O noua eticheta energetica pentru aparatele de uz casnic

Cum alegem intre un cuptor de coacere pe gaze si unul electric

Incep sa apara oportunitati pentru investitii in energie regerabila

Cum arata clasamentul ofertelor de furnizare energie electrica. Primele pozitii conform comparatorului ANRE

Programul Casa Verde Panouri Fotovoltaice se modifica din nou. Acces mai facil la finantare

Video

Viorel Tudose: Furnizorii de energie trebuie sa lase forta si aroganta la o parte. Consumatorul trebuie respectat

Viorel Tudose, Getica 95: Liberalizarea pietei de energie s-a facut la masa bogatilor, consumatorul nu a fost informat si educat

Alexandru Moldovan, Redactor sef Energy-Center: Datorez colegilor mei de presa multe din lucrurile pe care le stiu astazi

Interviurile Energy-Center: Viorel Tudose, Getica 95: Degeaba vii in piata cu sume mari de bani daca nu ai capitalul uman

Interviurile Energy-Center: Viorel Tudose, Getica 95: dupa liberalizarea pietei batalia pentru consumatorii casnici va fi foarte mare

FORMULAR DE CONTACT

  1. Nume *
    * Te rugam sa iti scrii numele
  2. Email *
    * Te rugam sa scrii o adresa de email valida.
  3. Mesaj *
    * Te rugam sa scrii un mesaj

Categorii

  • Actualitate
  • Energie electrica
  • Evenimente
  • Exclusiv
  • Mediu, Tehnologie
  • Petrol, Gaze, Carbune
  • Resurse Media
  • Utile
  • Video

Cele mai citite articole

Scurta radiografie a sistemului energetic romanesc. La ce sa ne asteptam in 2018 ? (partea I)

17 Comments

Exclusiv: ce minte diabolica a masluit OUG de modificare a Legii 220/2008 privind promovarea energiei verzi?

13 Comments

Exclusiv: ANRE moare de grija consumatorilor, dar are ca prioritate profiturile furnizorilor straini

12 Comments
© Energy-Center.ro. Acest site este proprietatea Spot Pro Media SRL. Construit și întreținut de Alex Mieluș cu ajutorul Wordpress.