Ioana, un nou serviciu24/7 dedicat clientilor E.ON Energie Romania
- Asistentul virtual raspunde la numerele de telefon: 0800.800.366 si 0800.800.900, apelurile fiind gratuite;
- Clientii E.ON pot obtine simplu si rapid informatii despre factura si pot transmite indexul contorului de gaz/electricitate fara a fi nevoie de interactiunea cu un agent;
Ti s-a intamplat vreodata sa iti ratacesti factura de gaz sau electricitate si sa nu stii cat ai de platit? Sau poate ca ai platit deja factura, dar ai nevoie de o confirmare urgenta a platii? Ori poate vrei sa transmiti rapid indexul contorului, ca sa nu ratezi perioada in care esti programat pentru aceasta operatiune? Nu fi ingrijorat, avem la indemana o noua solutie, simpla si eficienta, care te scoate imediat din incurcatura si te ajuta sa economisesti timp.
Ioana este asistentul virtual al E.ON Energie Romania care raspunde imediat, indiferent de ora la care ai apelat-o, in fiecare zi a saptamanii, inclusiv sambata si duminica si iti pune la dispozitie informatii legate de soldul tau la factura de gaz/ electricitate si iti confirma platile facute. Mai mult, daca ai optat pentru autocitire, asistentul virtual comercial te ajuta si preia datele legate de indexul contorului de gaz sau electricitate.
Noua solutie de self service a rezultat din stradania companiei de a veni in intampinarea nevoilor clientilor care doresc sa beneficieze de solutii simple si facile, oferindu-le astfel experiente utile si placute.
Ioana poate fi sunata gratuit la numerele de telefon: 0800.800.366 si0800.800.900,dar pentru ca ea sa te poata ajuta trebuie sa ii spui codul de incasare pe care il gasesti in orice factura la sectiunea: Date client. Asistentul virtual poate prelua simultan peste 100 de apeluri telefonice si astfel nu va fi nevoie sa astepti pentru a intra in contact cu un alt operator.
In cazul in care doresti informatii de alta natura decat info sold, confirmare plati si transmitere autocitire, exista optiunea ca apelul sa fie preluat de catre agentii Centrului de Servicii Clienti E.ON, de luni pana vineri.
Asistentul virtual dedicate clientilor E.ON Energie Romania face parte din strategia companiei de diversificare a serviciilor de informare a clientilor si este functional de la finele lunii mai. Solutia a venit din dorinta companiei de diversificare a canalelor de comunicare puse la dispozitia clientilor, unul dintre cele mai utilizate fiind E.ON Myline.Platforma ofera o serie de facilitati clientilor: de la notificari privind emiterea facturii, previze, autocitire, plati; detalii privind factura si istoricul platilor; factura in format electronic, pana la transmiterea autocitirii pentru cei care au activat aceste servicii, vizualizarea si modificarea conventiei de consum,etc.
Pentru E.ON Energie, digitalizarea si inovarea in general sunt raspunsurile clare si obligatorii pentru viitor. Digitalizare inseamna servicii care aduc simplitate, economie de timp, mobilitate, deschidere, usurinta si claritate in relatia noastra cu cei peste 3 milioane de clienti.