0746 164 127 redactia@energy-center.ro
  • Actualitate
    • Consumatori
    • Furnizori
    • Legislatie mediu
    • Producatori
    • Stiri
  • Energie electrica
    • Energie nucleara
    • Energie regenerabila
    • Energie termica
    • Hidroenergie
  • Evenimente
  • Editorial
  • Exclusiv
  • Mediu, Tehnologie
  • Petrol, Gaze, Carbune
  • Utile
  • Video
  • English
  • Comunicate
STIRI RECENTE
Mai bine pentru consumatori, mai complicat pentru furnizori
Comisia Europeana reimpacheteaza masurile de sprijin pentru trecerea industriei catre energia verde cu ajutoare de stat
Bulgaria, țară dependentă total de importul de gaze, își consolidează poziția pe piața balcanică
Afacerile E-acumulatori cresc puternic pe fondul cererii de sisteme fotovoltaice
ANRE a aprobat spre decontare pentru furnizorii de energie si gaze peste 10 miliarde de lei
Semn bun, companiile romanesti de servicii energetice incep sa prinda contracte
Romgaz se comformeaza, daca- I ordin cu placere !
Grecii de la PPC se grabesc sa preia Enel Romania
Peste 1.300 MWh economisiti de institutii si companii in 2022, cu ajutorul solutiilor de iluminat inteligent ale Enel
Consumul de energie electrica in cadere libera in primele 11 luni din 2022

Raport PwC: Masinile verzi castiga teren in preferintele europenilor, vanzarile din trimestrul al treilea au crescut cu 128%. Urmeaza China si SUA

Posted On 12 noiembrie 2020
By : Redactia
Comment: 0
Tag: APIA, clasament vanzari, masini electrice, masini hybrid, programul rabla plus

Mai mult de jumatate (54%) din masinile hibride si electrice vandute la nivel global in trimestrul al treilea au fost cumparate de consumatorii din Europa, urmati de cei din China, cu 30%, si din SUA, cu 16%, iar tendinta va continua pana la finalul anului, potrivit raportului ”E-Mobility Sales Q4” realizat de Strategy&, departamentul de strategie al PwC.

In Europa au fost vandute 711.000 vehicule electrice si hibride, in trimestrul al treilea, cu 128% mai mult decat in aceeasi perioada din 2019. Cele mai mari vanzari s-au inregistrat la vehiculele hibride, 386.000 unitati (+97%), urmate de cele electrice (BEV), 179.000 unitati (+121%), si cele hibrid plug-in (PHEV), 146.000 unitati (+316%).

”In pofida scaderii generale a pietei auto, determinata de pandemie, cererea pentru vehiculele electrice si hibride este stimulata de numeroase programe locale, dar si de lansarile de noi modelele de catre marci premium. Si in Romania, vedem un interes mai mare pentru aceasta categorie de vehicule. Totusi cresterea inmatricularilor ramane modesta, de 9% in primele noua luni, potrivit APIA. Mentinerea programului Rabla Plus si lansarile anuntate pe acest segment, atat de producatorii locali, Dacia Renault (Spring) si Ford (Puma), cat si de alti constructori auto, vor sustine dezvoltarea acestui segment pe plan national”, a declarat Daniel Anghel, Partener si Liderul Industriei Auto din cadrul PwC Romania.

Primele cinci piete ale UE (Franta, Germania, Italia, Spania si Marea Britanie) au inregistrat cea mai rapida crestere, de 146%, de la intrarea in lockdown in primul trimestru si pana in prezent, pana la 579.000 inmatriculari noi doar in trimestrul al treilea. Vanzarile de masini hibride plug in au crescut cu peste 400% in Franta si Germania, in timp ce vanzarile de vehicule electrice s-au dublat in toate cele cinci tari. Cota totala de piata a vehiculelor electrice pentru aceste piete se situeaza la 19%.

Alte concluzii ale raportului:

Cumparatorii din China prefera in majoritate masinile electrice, comparativ cu cei din Europa si SUA, care prefera hibridele.

In timp ce pandemia COVID-19 a lovit puternic piata vehiculelor pe benzina si diesel, segmentul vehiculelor electrice a crescut datorita produselor din ce in ce mai atractive, capacitatii mai mari a bateriei, proceselor de vanzare eficiente si preturilor mai accesibile.

In China, vanzarile de vehicule electrice din trimestrul al treilea s-au situat la 395.000 vehicule, cu 49% mai mari decat in perioada similara din 2019. In intervalul mentionat, in SUA au fost vandute 216.000 masini verzi noi, cu doar 8% mai multe.

Provocarile operationale cu care se confrunta producatorii pe acest segment de piata sunt problemele tehnice si limitarile aprovizionarii.

Pe masura ce vanzarea continua sa accelereze, companiile care au intrat deja pe piata cu modele electrice si concepte inovatoare de produse, de la prize de incarcare la sisteme de baterii si electrificare completa, incep pentru prima data sa culeaga roadele investitiilor masive din ultimii ani.

Raportul ”E-Mobility Sales Q4” face parte din seria de rapoarte „Digital Auto Report 2020” realizate de Strategy& despre industria auto. Prima parte acestuia poate gasita aici.

 

 

 

 

Articole pe aceeasi tema

  • In cateva zile vor aparea abonamentele pentru incarcarea vehiculelor electrice, la care se va adauga tariful de incarcareIn cateva zile vor aparea abonamentele pentru incarcarea vehiculelor electrice, la care se va adauga tariful de incarcare
  • Raport PwC: Reducerea stimulentelor guvernamentale ar putea reduce ritmul de creștere a vânzărilor de vehicule electrice pe principalele piețe europeneRaport PwC: Reducerea stimulentelor guvernamentale ar putea reduce ritmul de creștere a vânzărilor de vehicule electrice pe principalele piețe europene
  • AEI: Cum putem stimula ecomobilitatea?AEI: Cum putem stimula ecomobilitatea?
  • Marea provocare a electromobilitatii: transportul de marfa si persoane, are nevoie de mai mult decat de masini electriceMarea provocare a electromobilitatii: transportul de marfa si persoane, are nevoie de mai mult decat de masini electrice
Despre autor
  • google-share
Previous Story

Ce nu face statul face privatul: cum alegem cel mai bun pret la energie si la gaze naturale?

Next Story

Tot cu gandul si doar cu gandul la potentialul energetic al Marii Negre

Articole pe aceeasi tema

0

Raport PwC: Reducerea stimulentelor guvernamentale ar putea reduce ritmul de creștere a vânzărilor de vehicule electrice pe principalele piețe europene

Posted On 15 februarie 2022
, By Redactia
0

AEI: Cum putem stimula ecomobilitatea?

Posted On 21 decembrie 2021
, By Redactia
0

Marea provocare a electromobilitatii: transportul de marfa si persoane, are nevoie de mai mult decat de masini electrice

Posted On 4 iulie 2021
, By Redactia

Scrie un comentariu Anulează răspunsul

*
*

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

RECENT

POPULAR

COMMENTS

Mai bine pentru consumatori, mai complicat pentru furnizori

Posted On 5 februarie 2023

Dezbatare ”Energia în spatele scenei” 2022 – 2023, Anii crizei sau anii evoluției în domeniul energetic? Criza energetică și soluțiile momentului

Posted On 3 februarie 2023

Minune: Elcen a iesit din insolventa, urmeaza mari proiecte de investitii

Posted On 2 februarie 2023

Scurta radiografie a sistemului energetic romanesc. La ce sa ne asteptam in 2018 ? (partea I)

Posted On 7 ianuarie 2018

Exclusiv: ce minte diabolica a masluit OUG de modificare a Legii 220/2008 privind promovarea energiei verzi?

Posted On 12 iunie 2013

Exclusiv: Hidroelectrica isi arata muschii in fata baietilor destepti?

Posted On 23 aprilie 2012

Chiritoiu, de mult ar fi trebuit "rotit"...

Posted On 20 ianuarie 2023

ERATA...am gresit: corect este...

Posted On 11 ianuarie 2023

dl. Ciprian, multumesc pt....

Posted On 10 ianuarie 2023

Publicitate

autocitiri.ro







PUBLICITATE dreapta

‹ ›

Arhiva

Utile

Finanțarea pentru investiții în eficiența energetică generată de sistemele fotovoltaice pot ajunge până la suma de 500.000 de euro

Reglementare ANRE: consumatorii care se racordează la rețeaua electrică își pot achiziționa echipamentele pe cont propriu, ulterior distribuitorul va achita contravaloarea lor

Cum se facturează consumul de energie începând cu 1 ianuarie 2023. Se ia în calcul consumul de energie electrică realizat în luna pentru care se efectuează facturarea.

Răspunsuri pentru cele mai frecvente întrebări despre facturile la energie și autocitiri

Material informativ ACUE Cum poate varia prețul plafonat al energiei electrice în funcție de consumul tău lunar

Video

Gala aniversara 10 ani de Energy Center - 10 iunie 2021

Dumitru Chisăliță, Asociația Energia Inteligentă: Racordarea gratuită la gaze se face fără studiu de impact. Care sunt riscurile

Alexandru Moldovan, Redactor sef Energy-Center: Datorez colegilor mei de presa multe din lucrurile pe care le stiu astazi

Gala Premiilor Energy-Center.ro, editia a III-a

Ce solutii avem pentru eliminarea efectelor OUG 114?

FORMULAR DE CONTACT

  1. Nume *
    * Te rugam sa iti scrii numele
  2. Email *
    * Te rugam sa scrii o adresa de email valida.
  3. Mesaj *
    * Te rugam sa scrii un mesaj

Categorii

  • Actualitate
  • Energie electrica
  • Evenimente
  • Exclusiv
  • Mediu, Tehnologie
  • Petrol, Gaze, Carbune
  • Resurse Media
  • Utile
  • Video

Cele mai citite articole

Scurta radiografie a sistemului energetic romanesc. La ce sa ne asteptam in 2018 ? (partea I)

17 Comments

Exclusiv: ce minte diabolica a masluit OUG de modificare a Legii 220/2008 privind promovarea energiei verzi?

13 Comments

Exclusiv: Hidroelectrica isi arata muschii in fata baietilor destepti?

12 Comments
© Energy-Center.ro. Acest site este proprietatea Spot Pro Media SRL. Construit și întreținut de Alex Mieluș cu ajutorul Wordpress.