Ajuns la doua milioane de clienti rezidentiali, Enel demonstreaza ca piata concurentiala este inca una atractiva, daca serviciile sunt pe masura
Enel Energie si Enel Energie Muntenia, liderii pietei de furnizare de energie electrica din Romania, anunta atingerea numarului de doua millioane de clienti rezidentiali pe piata concurentiala de furnizare de electricitate.
“Dublarea numarului de clienti de pe piata concurentiala in mai putin de un an reprezinta un moment important in viata companiei noastre. Am reusit sa confirmam inca o data ca suntem furnizorul preferat de romani pe aceasta piata si ca strategia noastra de a-i plasa in centrul preocuparilor noastre prin oferte personalizate, care raspund nevoilor lor de consum, a fost una de succes. Am continuat sa inovam pentru a simplifica viata clientilor nostri prin oferirea unor servicii cu valoare adaugata, intr-un parteneriat pe termen lung, devenind un furnizor integrat de servicii de utilitati,” a declarat Michele Abbate, Director General Enel Energie si Enel Energie Muntenia.
Produsele Enel au fost create pentru a indeplini cerintele consumatorilor moderni, care doresc o interactiune mai simpla cu furnizorul de energie. Pentru a facilita interactiunea cu clientii, ofertele Enel sunt disponibile in orice moment, oriunde in Romania, iar clientii pot derula online toate operatiunile prin intermediul site-ului www.enel.ro.
Companiile de furnizare ale grupului Enel in Romania au intrat, de asemenea, pe piata locala de furnizare de gaze naturale pentru consumatorii casnici prin configurarea unor oferte care faciliteaza utilizarea si asigura predictibilitate pentru gospodarii, oferindu-le beneficiul de a avea un singur furnizor atat pentru electricitate, cat si pentru gaze naturale. Aceasta miscare strategica a permis companiei sa creeze pachete avantajoase pentru furnizarea de gaze naturale si energie electrica, oferind preturi preferentiale si accesibile celor care aleg Enel ca furnizor principal pentru ambele servicii, potrivit unui comunicat transmis de Enel.
Astfel, Enel pune la dispozitia clientilor rezidentiali o gama variata de produse personalizate, asigurandu-le previzibilitate prin intermediul pretului fix si o comunicare facila cu furnizorul prin intermediul contului si aplicatiei mobile MyEnel. Totodata,compania s-a concentrat si asupra zonei serviciilor cu valoare adaugata, avand oferte speciale precum Enel Asistenta, Enel Asistenta+ pentru electricitate si Enel Asistenta Gaz si Enel Asistenta Gaz+ pentru gaze naturale. Clientii beneficiaza astfel de pachete de asistenta tehnica pentru instalatiile interioare de utilizarea gazelor si electricitatii, reparatii de lacatuserie, reparatii ale instalatiilor de incalzire a apei, verificare tehnica a instalatiei de gaz, interventii de urgenta la instalatia de gaz si centrala termica, printr-o retea de firme specializate, administrata de partenerul nostru EuropAssistance.
Avand ca piloni principali in cadrul strategiei Enel transformarea digitala si concentrarea pe client, compania a reusit sa implementeze solutii inovatoare pentru a asigura clientilor accesul la servicii mai facil si mai rapid. Printre acestea, se numara aplicatia pentru dispozitive mobile MyEnel – prin care clientii pot gestiona singuri relatia cu furnizorul de energie electrica si gaze naturale, avand posibilitatea sa transmita indexul, sa vizualizeze platile, sa acceseze istoricul facturilor, sa plateasca factura direct de pe telefonul mobil, sa trimita sesizari furnizorului sau sa obtina informatii utile online si, prin intermediul facturii electronice, sa aiba garantia ca vor primi fiecare factura in cel mai scurt timp posibil.