Enel Romania continua sa-si promoveze serviciile catre clienti printr-o noua campanie: „ai puterea sa alegi”
Enel România a lansat o noua campanie comerciala de comunicare, realizata in colaborare cu Publicis România, sub platforma creativa ”Ai puterea sa alegi”, cu un clip comercial ce promoveaza oferta de gaz si electricitate.
„Platforma creativa a pornit de la ideea de a-i arata clientului modern ca puterea de alege este la el, iar noi venim in intâmpinarea sa cu un portofoliu anume creat pentru a raspunde nevoilor sale. Astfel, segmentarea s-a facut pe criterii demografice ce tin de profilul decidentului in gospodarie in ceea ce priveste alegerea utilitatilor, dar, mai ales, pe baza unor asa numite “Life stages” – etape din viata fiecarui om si momentele incarcate de emotie care le determina sau le premerg. Aceste momente, care aduc cu ele alegeri si schimbari importante, sunt dramatizate in creatiile din campanie, pentru a sublinia ceea ce conteaza cu adevarat in vietile oamenilor”, a declarat Eleodor Ghenoiu, Head of Advertising and Brand Activation, Enel România.
Platforma creativa ”Ai puterea sa alegi” contine un numar de 6 executii TV dedicate produselor si serviciilor ce urmeaza sa fie comunicate sau lansate in perioada urmatoare. Acestea vor fi difuzate pe parcursul mai multor campanii de comunicare integrate ce se vor derula anul acesta.
Lansat astazi, primul clip al campaniei promoveaza oferta companiei pentru gaz si electricitate, printr-o tragere la sorti. Astfel, clientii care incheie in perioada campaniei, 18 martie – 18 aprilie 2019, un contract Enel Gaz+Electricitate pot câstiga una dintre cele 10 centrale termice inteligente Ariston Alteas One. Povestea, ilustrata cu umor, prezinta un moment important din viata unui cuplu – mutatul in aceeasi casa, executia creativa subliniind astfel ca viata este mai buna impreuna.
“Am avut pe masa o provocare interesanta: cum explicam unui public larg deschiderea unei piete complicate precum cea de energie intr-un fel simplu (dar nu simplist), accesibil (dar nu superficial), emotional (dar nu extra dramatic)? Am ales sa ne inspiram din felul in care românii isi redefinesc felul in care isi folosesc puterea de a alege. Alegem din ce in ce mai asumat, responsabil si informat in multe din aspectele vietii noastre: am invatat ca preferam mai mult timp cu familia in loc de mai multi bani, ca atunci când ne unim fortele facem lucruri mult mai bune sau ca invatarea nu se opreste nici la 50 de ani. Enel incurajeaza alegerile bune si invita românii sa aleaga din ce in ce mai bine, inclusiv atunci când vine vorba de furnizorul de energie”, a completat Ioana Mihai – Senior Strategic Planner, Publicis România