0746 164 127 redactia@energy-center.ro
  • Actualitate
    • Consumatori
    • Furnizori
    • Legislatie mediu
    • Producatori
    • Stiri
  • Energie electrica
    • Energie nucleara
    • Energie regenerabila
    • Energie termica
    • Hidroenergie
  • Evenimente
  • Editorial
  • Exclusiv
  • Mediu, Tehnologie
  • Petrol, Gaze, Carbune
  • Utile
  • Video
  • English
  • Comunicate
STIRI RECENTE
In contextul liberalizarii pietei, Enel Romania creste numarul operatorilor call center
Ambitii mari pentru furnizorul de energie Restart Energy: venituri mai mari cu 100 mil. lei si dublarea numarului de clienti casnici
Precizari de la OPCOM privind decontarea tranzactiilor la 15 minute
Eurohold a primit aprobarea Comisiei de reglementare a energiei si apei pentru a achizitiona filialele grupului CEZ din Bulgaria
Pe fondul cresterii consumului de energie, Nuclearelectrica a amanat oprirea Unitatii 1 de la Cernavoda
US-TDA si SN Nuclearelectrica SA in parteneriat pentru a sprijini acordarea de asistenta tehnologiilor nucleare mici si modulare
Unitatea 1 de la Cernavoda se opreste in mod controlat intre15 si 16 ianuarie
Ministrul Energiei: dupa liberalizarea pietei avem in centrul problemei clientul, nu furnizorul
Mintea de pe urma: ANRE a infiintat un call-center pentru schimbarea furnizorului de energie
Fuziunea celor trei distributii Electrica s-a incheiat prin aparitia unei noi companii: Distributie Energie Electrica Romania

Pentru protejarea sănătății clienților, Enel oferă o multitudine de modalități de plată și canale de comunicare

Posted On 12 mai 2020
By : Redactia
Comment: 0
Tag: clienti Enel, index consum, live agent, modalitati de plata a facturii, My Enel, operatiuni online

Sănătatea și siguranța clienților, a angajaților și a comunităților în care activează reprezintă una dintre principalele preocupări ale companiilor Enel din România. De aceea, Enel a pus, în schimb, la dispoziția clienților o multitudine de alternative pentru plata facturilor, pentru a găsi informații referitoare la facturi, cum să trimită indexul, cum să contacteze reprezentanții companiei pentru a obține detalii despre contractele în derulare sau pentru a semna un contract nou.

Canale de contact

În această perioadă, clienții pot contacta Enel prin telefon, mail, canalul Live Agent de pe site sau mesageria paginii de Facebook. Toate modalitățile de contact sunt disponibile aici.

Factură și modalități de plată

Clienții nu trebuie să aștepte poștașul pentru a primi factura de energie electrică sau gaze. Clienții Enel au la dispoziție două variante facile pentru a primi factura electronică imediat ce a fost emisă: pe mail sau prin sms, sau pot opta pentru descărcarea copiei facturii de aici.

În loc să își facă un drum la magazin sau la diverse puncte de plată, clienții pot alege să utilizeze aplicația MyEnel, foarte ușor de folosit pe calculator, telefon sau tabletă. Mai multe detalii aici.

În cazul în care clienții doresc în continuare să efectueze plata numerar, este recomandată utilizarea automatelor de plată de tip self-pay, amplasate în rețelele de magazine Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland, precum și în magazinele alimentare.

Alte variante pentru achitarea facturii mai sunt – ATM–uri (bancomate), debit direct, internet sau transfer bancar.

Detalii despre partenerii bancari și comerciali ai Enel se regăsesc pe factura de energie electrică, precum și aici.

Canale pentru operațiuni online

Clienții activi în mediul digital pot accesa contul MyEnel, care poate fi activat cu ușurință fie online, pe my.enel.ro, fie descărcând în mod gratuit aplicația pentru telefonul mobil, de pe App Store sau Google Play.

Cu MyEnel clienții pot primi și plăti facturile de energie electrică sau gaze naturale, își pot înregistra indexul sau verifica balanța de plată.

De asemenea, în aplicația MyEnel, în secțiunea Contractare Rapidă, sunt disponibile ofertele comerciale, astfel că atât clienții existenți, cât și cei potențiali au posibilitatea de a transmite online solicitări de încheiere a unui contract de furnizare de energie electrică sau de gaze naturale.

Trimitere index

Pentru a trimite indexul pentru electricitatea consumată, clienții pot apela numărul de telefon gratuit  0800.07.08.09 sau numărul cu tarif normal 021.9977 (în timpul perioadei de telecitire specificată pe factură).

Pentru a trimite indexul pentru consumul de gaz, clienții pot suna la numărul gratuit 0800.07.07.01, tasta 1, sau la numărul cu tarif normal 021.9977, în cazul în care distribuitorul lor este Delgaz Grid sau Progaz P&D (între 22 și 26 ale fiecărei luni).

Transmiterea indexului contorului se poate face și prin intermediul aplicației MyEnel, accesând secțiunea Index.

(P)

Articole pe aceeasi tema

  • Clientii Enel care sunt deja in piata libera de energie nu vor suporta o crestere a pretuluiClientii Enel care sunt deja in piata libera de energie nu vor suporta o crestere a pretului
  • Banca Transilvania finanteaza Transgaz cu 300 de milioane de leiBanca Transilvania finanteaza Transgaz cu 300 de milioane de lei
  • Cum a ajuns campionul energetic Oltenia la sapa de lemn?Cum a ajuns campionul energetic Oltenia la sapa de lemn?
  • Consumam din ce in ce mai putine gaze naturaleConsumam din ce in ce mai putine gaze naturale
Despre autor
  • google-share
Previous Story

Industria de Petrol si Gaze naturale solicita masuri urgente pentru deblocarea procesului de digitalizare prin reactualizarea cadrului legislativ

Next Story

O fi adevarat? Ministrul Mediului spune ca proprietarii de case vor putea primi 15.000 de euro pentru cresterea eficientei energetice a locuintei

Articole pe aceeasi tema

Clientii Enel care sunt deja in piata libera de energie nu vor suporta o crestere a pretului

Posted On 28 decembrie 2020
, By Redactia

Scrie un comentariu Anulează răspunsul

*
*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

RECENT

POPULAR

COMMENTS

Klaus Iohannis a descoperit in urma cu 4 ani, ieri si-a amintit si Virgil Popescu: Romania mai vrea doua reactoare nucleara dar pierde specialistii pe banda

Posted On 25 ianuarie 2021

Cum schimbam furnizorul/ contractul de energie electrica ? Ia atitudine ! Fii informat ! Ai grija ce semnezi ! Nu te lasa pacalit !

Posted On 25 ianuarie 2021

In contextul liberalizarii pietei, Enel Romania creste numarul operatorilor call center

Posted On 25 ianuarie 2021

Scurta radiografie a sistemului energetic romanesc. La ce sa ne asteptam in 2018 ? (partea I)

Posted On 7 ianuarie 2018

Exclusiv: ce minte diabolica a masluit OUG de modificare a Legii 220/2008 privind promovarea energiei verzi?

Posted On 12 iunie 2013

Exclusiv: ANRE moare de grija consumatorilor, dar are ca prioritate profiturile furnizorilor straini

Posted On 18 septembrie 2012

Va inselati. Dezechilibrele totale pe o...

Posted On 13 ianuarie 2021

Trecerea la decontarea la 15 minute este...

Posted On 13 ianuarie 2021

Pe-asta cu bananele recunosc ca n-am...

Posted On 14 decembrie 2020

Publicitate



PUBLICITATE dreapta

‹ ›

Arhiva

Utile

Cum schimbam furnizorul/ contractul de energie electrica ? Ia atitudine ! Fii informat ! Ai grija ce semnezi ! Nu te lasa pacalit !

20 de probleme cu caloriferele si rezolvarea lor

O mana nu spala pe alta: ANRE isi pune cenusa-n cap si da posibilitatea consumatorilor de energie sa incheie contracte in piata libera pana la 31 martie

Dumitru Chisalita: Pretul gazelor pe bursa la jumatate, dar majoritatea romanilor platesc aceleasi facturi mari la gaze

Câți bani aruncăm pe fereastră pentru ca nu stim gestiona pierderile de energie?

Video

Alexandru Moldovan, Redactor sef Energy-Center: Datorez colegilor mei de presa multe din lucrurile pe care le stiu astazi

Interviurile Energy-Center: Viorel Tudose, Getica 95: Degeaba vii in piata cu sume mari de bani daca nu ai capitalul uman

Interviurile Energy-Center: Viorel Tudose, Getica 95: dupa liberalizarea pietei batalia pentru consumatorii casnici va fi foarte mare

Interviurile Energy-Center.ro - Viorel Tudose, Getica 95: "Din punctul de vedere al energiei produse,Romania este o tara verde" (partea a III-a)

Interviurile Energy-Center.ro – Viorel Tudose, Getica 95: „Etica nu mai exista in piata de energie. S-a ajuns chiar la un jihad in piata” (partea a II-a)

FORMULAR DE CONTACT

  1. Nume *
    * Te rugam sa iti scrii numele
  2. Email *
    * Te rugam sa scrii o adresa de email valida.
  3. Mesaj *
    * Te rugam sa scrii un mesaj

Categorii

  • Actualitate
  • Energie electrica
  • Evenimente
  • Exclusiv
  • Mediu, Tehnologie
  • Petrol, Gaze, Carbune
  • Resurse Media
  • Utile
  • Video

Cele mai citite articole

Scurta radiografie a sistemului energetic romanesc. La ce sa ne asteptam in 2018 ? (partea I)

17 Comments

Exclusiv: ce minte diabolica a masluit OUG de modificare a Legii 220/2008 privind promovarea energiei verzi?

13 Comments

Exclusiv: ANRE moare de grija consumatorilor, dar are ca prioritate profiturile furnizorilor straini

12 Comments
© Energy-Center.ro. Acest site este proprietatea Spot Pro Media SRL. Construit și întreținut de Alex Mieluș cu ajutorul Wordpress.