Rezultatele competitiei: Enel a atins nivelul de 200.000 de clienti rezidentiali de pe piata concurentiala de energie electrica
Liberalizarea pietei de energie electrica in segmentul consumatorilor rezidentiali a dus la cresterea competitiei in randul furnizorilor si, in acelasi timp, la o diversificare a serviciilor, benefica in primul rand pentru consumatorii finali. Acest lucru incepe sa fie din ce in ce mai evident cu atat mai mult cu cat incepand de anul viitor piata de energie electrica va fi liberalizata in intregime. Numarul clientilor rezidentiali care au ales ofertele Enel Energie si Enel Energie Muntenia pe piata concurentiala de energie electrica s-a dublat comparativ cu luna noiembrie a anului trecut.Enel a atins pragul de 200.000 de clienti rezidentiali ca urmare abordarii orientate catre client si eforturilor constante de a moderniza si de a digitaliza serviciile si interactiunea cu clientii, cu scopul de a oferi acestora o experienta simplificata in relatia cu furnizorul.
“Suntem mandri ca am atins pragul de 200.000 de clienti rezidentiali pe piata concurentiala, tinand cont de faptul ca aceasta piata este din ce in ce mai competitiva si mai dinamica. Aceasta realizare este confirmarea ca Enel se diferentiaza pe piata prin plasarea inovatiei si a clientilor in centrul preocuparilor sale. Prin ofertele personalizate in functie de nevoile clientilor nostri si prin digitalizarea principalelor cai de interactiune cu acestia am adus inovatia mai aproape de consumatori, facandu-le viata mai usoara”, a declarat Michele Grassi, Director General Enel Energie si Enel Energie Muntenia.
Enel a premiat astazi clientul numarul 200.000 activat pe piata libera. Acesta locuieste in Furculesti, judetul Teleorman, si va beneficia de energie electrica gratuita timp de un an.
Digitalizarea este un element-cheie al strategiei Enel, una dintre primele companii de utilitati care a lansat pe piata din Romania factura electronica, o aplicatie mobila pentru suport clienti si un portal de self-service. Compania a facut pasi importanti in procesul de transformare digitala si comunicare pe mai multe canale, cu obiectivul asumat de a asculta mai bine clientii,pentru a putea satisface mai bine cerintele lor si pentru a aduce valoare adaugata prin serviciile furnizate.
In luna februarie 2017, Enel a lansat o noua campanie pentru promovarea celui mai nou serviciu – abonamentul Enel Fix Online – rezultatul eforturilor companiei de a veni in intampinarea nevoilor consumatorilor de astazi, care isi doresc sa aiba o interactiune simpla cu furnizorul de energie, pentru reducerea timpului alocat acestor activitati. Clientii pot incheia acest abonament in orice moment si pentru orice zona din Romania si pot efectua in mediul online toate operatiunile, de la incheierea contractului si pana la plata facturii, pe site-ul www.enel.ro.
Astfel, Enel pune la dispozitia clientilor rezidentiali o gama variata de produse personalizate, oferind predictibilitate prin preturi fixe si o comunicare facila cu clientii prin intermediul aplicatiei MyEnel disponibila atat online, cat si pe dispozitive mobile: Enel Fix 24, Enel Simplu Anual si Enel Fix Online. Mai multe detalii despre portofoliul de produse gasiti la https://www.enel.ro/enel-muntenia/ro.html pentru clientii Enel Energie Muntenia si la http://www.enel.ro/ro/clienti-oferte-rezidentiali-ee.html pentru Enel Energie.
Un adevarat promotor al transformarii digitale pe piata de energie electrica, Enel a implementat anterior si alte inovatii, pentru a asigura clientilor accesul la servicii mai usor si mai rapid. Printre acestea, se numara aplicatia pentru dispozitive mobile MyEnel – prin care clientii pot gestiona singuri relatia cu furnizorul de energie electrica, avand posibilitatea sa transmita indexul, sa vizualizeze platile, sa acceseze istoricul facturilor, sa plateasca factura direct de pe telefonul mobil, sa trimita sesizari furnizorului sau sa obtina informatii utile online si MyEnel Card – care permite plata simpla a utilitatilor. Mai mult decat atat, inca din 2014, compania a lansat si oferte speciale pentru servicii cu valoare adaugata: Enel Asistenta si Enel Asistenta+, punand la dispozitia clientilor pachete de asistenta pentru instalatia lor electrica interioara, servicii de lacatuserie, reparatii la instalatiile de apa si sanitare, printr-o retea specializata de companii, realizata cu ajutorul partenerului Europ Assistance.