MOL introduce o noua gama de carburanti pe piata din Romania
Grupul MOL a introdus o gama noua de carburanti EVO care asigura un efect excelent de ingrijire a motorului cu combustie interna. Noua gama de carburanti EVO va fi disponibila in toata reteaua de benzinarii a Grupului MOL din Europa Centrala si de Est, oferind soferilor produse cu standard unitar de inalta calitate in toataregiunea.
In Romania, noua gama de carburanti EVO va fi disponibila in toate cele 208 statii MOL incepand cu luna octombrie. Astfel, motorina comercializata pana in prezent sub numele Tempo Plus Euro Diesel va fi inlocuita de noua EVO Diesel, iar Benzina Tempo Plus 95 fara plumb va fi inlocuita de sortimentul Benzina EVO 95. Modificari vor avea loc si in gama premium, unde motorina comercializata in prezent sub numele de EVO Diesel va fi inlocuita cu produsul EVO Diesel Plus, iar benzina premium comercializata sub numele Benzina EVO va fi inlocuita cu produsul Benzina EVO 100 Plus, o benzina noua, imbunatatita, cu cifra octanica de minimum 100. Toti carburantii din gama EVO sunt noi, cu proprietati imbunatatite, care asigura o curatare mai eficienta a motorului, concomitent cu o protectie de durata.
Datorita continutului special de aditivi, noua gama de carburanti EVO elimina depunerile și protejeaza componentele motorului impotriva coroziunii, astfel incat motorul și sistemul de alimentare a acestuia sa fie mai curate. Conform rezultatelor testelor efectuate pe motor, carburantii EVO MOL,cu un conținut imbunatațit de aditivi, reduc cu pana la 58% depunerile existente. Ca rezultat, motorul atinge o performanța sporita si capata o durata de viața extinsa, intr-un mod mai ecologic. Datorita aditivarii superioare, toți carburantii EVO asigura aceste efecte, nu doar cei din categoria premium.
Introducerea noii generatii de carburanti EVO MOL raspunde strategiei de retail a Grupului MOL si vine in intampinarea dezvoltarii continue a industriei auto. Odata cu introducerea pe piata a noii game de carburanti, Grupul MOL pune la dispozitia celor 10 milioane de clienti pe care ii are in Europa Centrala si de Est carburanti premium, cu un impact mai redus asupra mediului.