Companiile E-Distributie introduc audientele digitale pentru a acorda consultanta clientilor
Companiile E-Distributie, operatorii de distributie a energiei electrice din cadrul Grupului Enel in Romania, vor introduce incepand de luni, 25 mai, o solutie digitala pentru audiente, prin intermediul serviciilor de conferinte online, pentru a oferi consultanta clientilor, in vederea inregistrarii cererilor de racordare, respectand astfel regulile de distantare sociala si masurile pentru protejarea clientilor si angajatilor sai, respectand in acelasi timp cerintele de calitate ale serviciului de distributie.
Mijloacele alternative de comunicare cu clientii s-au dovedit eficiente si au permis companiilor E-Distributie sa ramana in contact cu clientii si sa ofere servicii in perioada in care autoritatile au aplicat masuri pentru distantarea sociala. Prin urmare, vom continua sa ramanem in legatura cu clientii nostri prin telefon, e-mail si prin intermediul site-ului nostru www.e-distributie.com.
Pentru a completa serviciile existente, companiile E-Distributie au dezvoltat serviciul de consultanta on-line, o solutie digitala pentru clientii care au nevoie de indrumare si instructiuni privind cadrul legal si de reglementare aferent racordarii la retea, precum si alte servicii. Astfel, clienti pot solicita telefonic o audienta on-line, si pot configura o intalnire digitala in timpul programului de lucru – de luni pana vineri, intre orele 09.00 – 13.00.
Pentru a programa aceste intalniri, clientii pot utiliza urmatoarele numere de telefon:
Regiune Banat: numar de telefon 0731.330.722
Regiune Dobrogea: numar de telefon 0720.548.568
Regiune Muntenia: numar de telefon 0722.614.449
Pentru solicitari suplimentare cu privire la procesul de racordare, clientii pot continua sa utilizeze urmatoarele canale, deja active in perioada de urgenta cauzata de COVID 19 si disponibile pe site-ul nostru web:
Regiune Banat: numar de telefon 0372.565.215; email: inforacordarebanat@e-distributie.com
Regiune Dobrogea: numar de telefon 0372.415.303; email: inforacordaredobrogea@e-distributie.com
Regiune Muntenia: numar de telefon 0372.115.733; email: inforacordaremuntenia@e-distributie.com
Companiile E-Distributie asigura clientii ca personalul nostru va continua sa desfasoare toate activitatile tehnice si operative, in aceleasi conditii, in timp ce echipele de tehnicieni sunt gata sa intervina pentru problemele care ar putea aparea in aceasta perioada.
Clientii pot accesa www.e-distributie.com pentru a initia si gestiona online racordarea la reteaua de energie electrica. Platforma permite utilizatorilor sa urmareasca procesul de conectare din momentul depunerii cererii de racordare, in zona Contul Meu, pana la incheierea contractelor de furnizare / distributie, iar instalatia electrica este pusa sub tensiune. Aici clientii pot incarca documentele referitoare la cererea de racordare la retea si pot gasi informatii despre evolutia cererii lor, un serviciu online transparent, disponibil 24 de ore pe zi.
In acelasi timp, interfata din zona Contul Meu permite accesul mai usor la toate serviciile online cu care utilizatorii erau deja familiarizati, precum cele legate de Avizul de amplasament, Informatii despre POD (locul de consum), Informatii despre consum, Istoricul de citire a indexului, Notificari si servicii online legate de contract.
Pentru orice problema legata de alimentarea cu energie electrica, clientii pot apela urmatoarele numere gratuite, disponibile 24/7 – 0800.070.444 pentru zona Banatului (judetele Timis, Hunedoara, Arad si Caras-Severin), 0800.070.555 pentru Dobrogea (judetele Constanta, Tulcea, Ialomita si Calarasi) si 0800.070.888 pentru Muntenia (Bucuresti si judetele Ilfov si Giurgiu).
Mai mult, urmatoarele adrese de e-mail sunt disponibile pentru orice probleme sau solicitari legate de distributia de energie – reclamatii.banat@e-distributie.com, reclamatii.dobrogea@e-distributie.com, reclamatii.muntenia@e-distributie.com.
Clientii pot verifica online intreruperile la alimentarea cu energie electrica, pe harta dedicata (https://www.e-distributie.com/ro/intreruperi-curent.html), care este actualizata la fiecare 30 de minute.
Pentru orice alte aspecte legate de serviciile de distributie a energiei electrice, cum ar fi masurarea, reteaua etc., clientii pot completa formularul de contact aici: https://www.e-distributie.com/ro/contact.html.