0746 164 127 redactia@energy-center.ro


Gala Energy Center

  • Actualitate
    • Consumatori
    • Furnizori
    • Legislatie mediu
    • Producatori
    • Stiri
  • Energie electrica
    • Energie nucleara
    • Energie regenerabila
    • Energie termica
    • Hidroenergie
  • Evenimente
  • Editorial
  • Exclusiv
  • Mediu, Tehnologie
  • Petrol, Gaze, Carbune
  • Utile
  • Video
  • English
  • Comunicate
STIRI RECENTE
Din imprumut in imprumut, Electrica ia 180 milioane de lei de la BERD  
Grupul Monsson are planuri mari în domeniul stocării de energie
Estimare: profitul OMV Petrom pentru acest an in cadere libera
Joint venture agreement Hidroelectrica – Masdar (UAE) pentru realizarea de parcuri eoliene off-shore și parcuri solare flotante în România
A doua școală modernizată în cadrul programului România Eficientă, susținut de OMV Petrom
ANRE amendeaza Hidroelectrica cu 400.000 lei
ANRE verifica distribuitorii de gaze
Beneficiile renovării energetice a școlilor asupra sănătății și performanței elevilor
Renovarea clădirilor vechi ar putea aduce economii de peste 6 miliarde de euro, în România
Au fost deschise primele patru centre de servicii integrate de pe Autostrada A1

Companiile E-Distributie introduc audientele digitale pentru a acorda consultanta clientilor 

Posted On 24 mai 2020
By : Redactia
Comment: 0
Tag: contracte de furnizare energie, E-Distributie, Enel Romania, racordarea la retea, servicii clienti, solutii digitale

Companiile E-Distributie, operatorii de distributie a energiei electrice din cadrul Grupului Enel in Romania, vor introduce incepand de luni, 25 mai, o solutie digitala pentru audiente, prin intermediul serviciilor de conferinte online, pentru a oferi consultanta clientilor, in vederea inregistrarii cererilor de racordare, respectand astfel regulile de distantare sociala si masurile pentru protejarea clientilor si angajatilor sai, respectand in acelasi timp cerintele de calitate ale serviciului de distributie.

Mijloacele alternative de comunicare cu clientii s-au dovedit eficiente si au permis companiilor E-Distributie sa ramana in contact cu clientii si sa ofere servicii in perioada in care autoritatile au aplicat masuri pentru distantarea sociala. Prin urmare, vom continua sa ramanem in legatura cu clientii nostri prin telefon, e-mail si prin intermediul site-ului nostru www.e-distributie.com.

Pentru a completa serviciile existente, companiile E-Distributie au dezvoltat serviciul de consultanta on-line, o solutie digitala pentru clientii care au nevoie de indrumare si instructiuni privind cadrul legal si de reglementare aferent racordarii la retea, precum si alte servicii. Astfel, clienti pot solicita telefonic o audienta on-line, si pot configura o intalnire digitala in timpul programului de lucru – de luni pana vineri, intre orele 09.00 – 13.00.

Pentru a programa aceste intalniri, clientii pot utiliza urmatoarele numere de telefon:

Regiune Banat: numar de telefon 0731.330.722

Regiune Dobrogea: numar de telefon 0720.548.568

Regiune Muntenia: numar de telefon 0722.614.449

Pentru solicitari suplimentare cu privire la procesul de racordare, clientii pot continua sa utilizeze urmatoarele canale, deja active in perioada de urgenta cauzata de COVID 19 si disponibile pe site-ul nostru web:

Regiune Banat: numar de telefon 0372.565.215; email: inforacordarebanat@e-distributie.com

Regiune Dobrogea: numar de telefon 0372.415.303; email: inforacordaredobrogea@e-distributie.com

Regiune Muntenia: numar de telefon 0372.115.733; email: inforacordaremuntenia@e-distributie.com

Companiile E-Distributie asigura clientii ca personalul nostru va continua sa desfasoare toate activitatile tehnice si operative, in aceleasi conditii, in timp ce echipele de tehnicieni sunt gata sa intervina pentru problemele care ar putea aparea in aceasta perioada.

Clientii pot accesa www.e-distributie.com pentru a initia si gestiona online racordarea la reteaua de energie electrica. Platforma permite utilizatorilor sa urmareasca procesul de conectare din momentul depunerii cererii de racordare, in zona Contul Meu, pana la incheierea contractelor de furnizare / distributie, iar instalatia electrica este pusa sub tensiune. Aici clientii pot incarca documentele referitoare la cererea de racordare la retea si pot gasi informatii despre evolutia cererii lor, un serviciu online transparent, disponibil 24 de ore pe zi.

In acelasi timp, interfata din zona Contul Meu permite accesul mai usor la toate serviciile online cu care utilizatorii erau deja familiarizati, precum cele legate de Avizul de amplasament, Informatii despre POD (locul de consum), Informatii despre consum, Istoricul de citire a indexului, Notificari si servicii online legate de contract.

Pentru orice problema legata de alimentarea cu energie electrica, clientii pot apela urmatoarele numere gratuite, disponibile 24/7 – 0800.070.444 pentru zona Banatului (judetele Timis, Hunedoara, Arad si Caras-Severin), 0800.070.555 pentru Dobrogea (judetele Constanta, Tulcea, Ialomita si Calarasi) si 0800.070.888 pentru Muntenia (Bucuresti si judetele Ilfov si Giurgiu).

Mai mult, urmatoarele adrese de e-mail sunt disponibile pentru orice probleme sau solicitari legate de distributia de energie – reclamatii.banat@e-distributie.com, reclamatii.dobrogea@e-distributie.com, reclamatii.muntenia@e-distributie.com.

Clientii pot verifica online intreruperile la alimentarea cu energie electrica, pe harta dedicata (https://www.e-distributie.com/ro/intreruperi-curent.html), care este actualizata la fiecare 30 de minute.

Pentru orice alte aspecte legate de serviciile de distributie a energiei electrice, cum ar fi masurarea, reteaua etc., clientii pot completa formularul de contact aici: https://www.e-distributie.com/ro/contact.html.

 

Articole pe aceeasi tema

  • E-Distributie lanseaza un serviciu digital pentru simplificarea racordarii la reteaua electricaE-Distributie lanseaza un serviciu digital pentru simplificarea racordarii la reteaua electrica
  • Cele trei companii de distributie de energie apartinand grupului Enel Romania anunta investitii de circa 100 de milioane de euro, in 2020. Prioritara este digitalizareaCele trei companii de distributie de energie apartinand grupului Enel Romania anunta investitii de circa 100 de milioane de euro, in 2020. Prioritara este digitalizarea
  • Unde se afla Romania in procesul de digitalizare a sistemului energetic?Unde se afla Romania in procesul de digitalizare a sistemului energetic?
  • Paza buna trece primejdia rea: distributiile Enel discuta cu autoritatile locale colaborarea pentru situatii meteo severePaza buna trece primejdia rea: distributiile Enel discuta cu autoritatile locale colaborarea pentru situatii meteo severe
Despre autor
  • google-share
Previous Story

Un nou ajutor de stat pentru marii consumatori de energie

Next Story

Pandemia nu da nici o durere de cap sistemului energetic ?

Articole pe aceeasi tema

0

Enel vinde, grecii cumpără, România face daruri

Posted On 12 martie 2023
, By Redactia
0

Arrividerci-Kalimera: Enel a semnat acordul cu PPC pentru vanzarea activitatilor din Romania

Posted On 9 martie 2023
, By Redactia

Grecii de la PPC se grabesc sa preia Enel Romania

Posted On 17 ianuarie 2023
, By Redactia

Scrie un comentariu Anulează răspunsul

*
*

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

RECENT

POPULAR

COMMENTS

Implinim 12 ani

Posted On 23 martie 2023

Daikin: 70% din locuințe vor fi încălzite cu o pompă de căldură până în 2030, în Europa. În România se așteaptă o triplare a vânzărilor

Posted On 22 martie 2023

Biocombustibilii între marketing, epuizarea resurselor și poluarea mediului

Posted On 22 martie 2023

Scurta radiografie a sistemului energetic romanesc. La ce sa ne asteptam in 2018 ? (partea I)

Posted On 7 ianuarie 2018

Exclusiv: ce minte diabolica a masluit OUG de modificare a Legii 220/2008 privind promovarea energiei verzi?

Posted On 12 iunie 2013

Exclusiv: Hidroelectrica isi arata muschii in fata baietilor destepti?

Posted On 23 aprilie 2012

Eu mi-am instalat statia mea acasa, am...

Posted On 10 martie 2023

Ar mai fi citeva masuri de luat Ș 1....

Posted On 15 februarie 2023

Chiritoiu, de mult ar fi trebuit "rotit"...

Posted On 20 ianuarie 2023

Publicitate

autocitiri.ro







PUBLICITATE dreapta

‹ ›

Arhiva

Utile

Daikin: 70% din locuințe vor fi încălzite cu o pompă de căldură până în 2030, în Europa. În România se așteaptă o triplare a vânzărilor

Salariul minim net pe un an de zile pentru factura care va veni la energie electrică după regularizarea din februarie 2023

Programul Casa Verde Fotovoltaice ar putea fi lansat curând, dosarele analizate în format digital

Cardurile de energie au intrat in circuitul economic. Ce trebuie sa faca beneficiarii?

Finanțarea pentru investiții în eficiența energetică generată de sistemele fotovoltaice pot ajunge până la suma de 500.000 de euro

Video

Gala aniversara 10 ani de Energy Center - 10 iunie 2021

Dumitru Chisăliță, Asociația Energia Inteligentă: Racordarea gratuită la gaze se face fără studiu de impact. Care sunt riscurile

Alexandru Moldovan, Redactor sef Energy-Center: Datorez colegilor mei de presa multe din lucrurile pe care le stiu astazi

Gala Premiilor Energy-Center.ro, editia a III-a

Ce solutii avem pentru eliminarea efectelor OUG 114?

FORMULAR DE CONTACT

  1. Nume *
    * Te rugam sa iti scrii numele
  2. Email *
    * Te rugam sa scrii o adresa de email valida.
  3. Mesaj *
    * Te rugam sa scrii un mesaj

Categorii

  • Actualitate
  • Energie electrica
  • Evenimente
  • Exclusiv
  • Mediu, Tehnologie
  • Petrol, Gaze, Carbune
  • Resurse Media
  • Utile
  • Video

Cele mai citite articole

Scurta radiografie a sistemului energetic romanesc. La ce sa ne asteptam in 2018 ? (partea I)

17 Comments

Exclusiv: ce minte diabolica a masluit OUG de modificare a Legii 220/2008 privind promovarea energiei verzi?

13 Comments

Exclusiv: Hidroelectrica isi arata muschii in fata baietilor destepti?

12 Comments
© Energy-Center.ro. Acest site este proprietatea Spot Pro Media SRL. Construit și întreținut de Alex Mieluș cu ajutorul Wordpress.