0746 164 127 redactia@energy-center.ro
  • Actualitate
    • Consumatori
    • Furnizori
    • Legislatie mediu
    • Producatori
    • Stiri
  • Energie electrica
    • Energie nucleara
    • Energie regenerabila
    • Energie termica
    • Hidroenergie
  • Evenimente
  • Editorial
  • Exclusiv
  • Mediu, Tehnologie
  • Petrol, Gaze, Carbune
  • Utile
  • Video
  • English
  • Comunicate
STIRI RECENTE
Pe fondul cresterii consumului de energie, Nuclearelectrica a amanat oprirea Unitatii 1 de la Cernavoda
US-TDA si SN Nuclearelectrica SA in parteneriat pentru a sprijini acordarea de asistenta tehnologiilor nucleare mici si modulare
Unitatea 1 de la Cernavoda se opreste in mod controlat intre15 si 16 ianuarie
Ministrul Energiei: dupa liberalizarea pietei avem in centrul problemei clientul, nu furnizorul
Mintea de pe urma: ANRE a infiintat un call-center pentru schimbarea furnizorului de energie
Fuziunea celor trei distributii Electrica s-a incheiat prin aparitia unei noi companii: Distributie Energie Electrica Romania
De rasul curcilor, noua centrala de la Iernut s-a blocat tocmai cand era sa fie gata
Clientii Enel care sunt deja in piata libera de energie nu vor suporta o crestere a pretului
ENGIE Romania a achizitionat un parc fotovoltaic cu o capacitate de 9,3 MW
Fondul de Investitii in Energie Kazah-Roman, 10 statii si un nou concept in 2020

Proiect pilot la Enel: clientii pot avea acces in magazine in baza unei programari telefonice

Posted On 14 decembrie 2020
By : Redactia
Comment: 0
Tag: consumatori de energie, Enel Energie, Enel Energie Muntenia, programari telefonice, proiect pilot, servicii online

Enel Energie si Enel Energie Muntenia implementeaza incepand cu aceasta saptamana un proiect pilot cu ajutorul caruia clientii pot avea acces in magazine inclusiv in baza unei programari telefonice. Scopul acestuia este de a creste gradul de confort al clientilor si, in acelasi timp, de a le pune la dispozitie servicii de furnizare a energiei in conditii de siguranta deplina, pe fondul escaladarii ratei de infectare cu Sars-CoV-2 si inceperii sezonului rece.

Proiectul pilot este implementat in cele 17 magazine1 operate de catre Enel Energie si Enel Energie Muntenia (regiunile Muntenia Sud, Banat si Dobrogea) si urmareste reducerea timpilor de asteptare, precum si imbunatatirea eficientei operationale.

“Venim in sprijinul clientilor nostri si extindem serviciile si produsele care pot fi accesate atat in mediul online, cat si telefonic, pentru a le oferi siguranta si incredere. Acest proiect pilot face parte dintr-un amplu proces de transformare digitala a companiei si este unicul de acest fel in sistemul energetic romanesc. Clientii care vor apela la noul serviciu se vor bucura de operatiuni mai rapide si, implicit, vor petrece mai putin timp in magazine”, a declarat Michele Abbate, directorul general al Enel Energie si Enel Energie Muntenia.

Clientii Enel Energie si Enel Energie Muntenia vor putea face programari in magazinele mentionate apeland serviciul de Call Center, la numarul de telefon 021.9977 (apel cu tarif normal), si apasand tasta 5. Programarea in magazine se face doar de catre titularul de contract, de luni pana vineri, intre orele 10:00 – 16:00. Acesta va fi programat in minimum o zi lucratoare sau maximum cinci zile lucratoare de la initierea apelului telefonic.

Pasii ce trebuie parcursi pentru obtinerea unei programari telefonice:

  1. Clientul furnizorilor Enel apeleaza numarul unic de telefon 021.9977 si apasa tasta 5 pentru a stabili o programare in magazinul unde solicita asistenta din partea angajatului dedicat acestui serviciu
  1. In cadrul apelului telefonic, clientul va fi intrebat despre datele de identificare si situatia pentru care solicita interactiunea in magazin; va fi programat in minimum o zi lucratoare sau maximum cinci zile lucratoare de la efectuarea apelului
  1. Clientului i se va comunica numarul biletului de ordine, in functie de disponibilitatea magazinului si de ora, ziua pentru care solicita programarea
  1. Clientul este rugat sa se prezinte la magazin cu maximum 15 minute inainte de ora programata si nu mai tarziu de 10 minute dupa ora alocata.
  2. In momentul in care ajunge la magazin, clientul comunica persoanei de la paza numarul biletului de ordine obtinut in urma interactiunii telefonice
  1. La ora programata, acesta va putea intra in magazin, respectand masurile de siguranta prevazute de legislatia in vigoare, pentru a discuta cu un angajat Enel.

Sanatatea si siguranta clientilor nostri sunt pe primul plan, de aceea furnizorii Enel le recomanda  acestora sa evite riscurile asociate unui drum la magazin si sa utilizeze aplicatia MyEnel, care poate fi activata cu usurinta fie online, pe my.enel.ro, fie prin descarcarea aplicatiei pentru telefonul mobil in mod gratuit, de pe App Store sau Google Play. Prin intermediul MyEnel, clientii pot primi si plati facturile de energie electrica sau gaze naturale, isi pot inregistra indexul sau verifica balanta de plata. De asemenea, in aplicatia MyEnel, in sectiunea Contractare Rapida, sunt disponibile ofertele comerciale, astfel ca atat clientii existenti, cat si cei potentiali au posibilitatea de a transmite online solicitari de incheiere a unui contract de furnizare de energie electrica sau de gaze naturale.

In perioada martie – octombrie 2020, datorita eforturilor companiei de accelerare si de popularizare a solutiilor digitale, numarul conturilor MyEnel a crescut cu aproape 50% fata de acelasi interval al anului trecut. Mai mult, in cele opt luni s-a dublat numarul clientilor care au descarcat aplicatia MyEnel.

 

 

Articole pe aceeasi tema

  • Ajuns la doua milioane de clienti rezidentiali, Enel demonstreaza ca piata concurentiala este inca una atractiva, daca serviciile sunt pe masuraAjuns la doua milioane de clienti rezidentiali, Enel demonstreaza ca piata concurentiala este inca una atractiva, daca serviciile sunt pe masura
  • Enel bate de departe toti furnizorii de energie electrica pe segmentul clientilor rezidentiali: a ajuns la un milion de consumatoriEnel bate de departe toti furnizorii de energie electrica pe segmentul clientilor rezidentiali: a ajuns la un milion de consumatori
  • Michele Abbate este noul Director General al Enel Energie si Enel Energie MunteniaMichele Abbate este noul Director General al Enel Energie si Enel Energie Muntenia
  • Enel a atins numarul de 500 de mii de client rezidentiali pe piata concurentialaEnel a atins numarul de 500 de mii de client rezidentiali pe piata concurentiala
Despre autor
  • google-share
Previous Story

Câți bani aruncăm pe fereastră pentru ca nu stim gestiona pierderile de energie?

Next Story

Scapata din chingile pretului reglementat, Hidroelectrica poate face ravagii in piata furnizorilor pentru consumatorii casnici de energie electica

Articole pe aceeasi tema

0

O mana nu spala pe alta: ANRE isi pune cenusa-n cap si da posibilitatea consumatorilor de energie sa incheie contracte in piata libera pana la 31 martie

Posted On 4 ianuarie 2021
, By Redactia
0

Zoltan Nagy-Bege, vicepresedintele ANRE mai arunca o petarda in haosul iscat de liberalizarea pietei: energia electrica va fi mai ieftina pe piata libera! De ce nu a spus-o inainte de liberalizare?

Posted On 28 decembrie 2020
, By Redactia
0

Liberalizarea pietei de energie: sa se amane primesc?…curentul se poate scumpi cu pana la 26%,sustine Asociatia Energie Inteligenta, care solicita o amanare a liberalizarii

Posted On 28 decembrie 2020
, By Redactia

Scrie un comentariu Anulează răspunsul

*
*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

RECENT

POPULAR

COMMENTS

Se face lumina asupra avariei din 8 ianuarie? Transelectrica arata ca este primul incident de acest fel din Europa continentala

Posted On 16 ianuarie 2021

Pe fondul cresterii consumului de energie, Nuclearelectrica a amanat oprirea Unitatii 1 de la Cernavoda

Posted On 16 ianuarie 2021

Iarna arata cat de vulnerabile sunt sistemele energetice mondiale intr-o tranzitie de productia clasica la cea regenerabila

Posted On 15 ianuarie 2021

Scurta radiografie a sistemului energetic romanesc. La ce sa ne asteptam in 2018 ? (partea I)

Posted On 7 ianuarie 2018

Exclusiv: ce minte diabolica a masluit OUG de modificare a Legii 220/2008 privind promovarea energiei verzi?

Posted On 12 iunie 2013

Exclusiv: ANRE moare de grija consumatorilor, dar are ca prioritate profiturile furnizorilor straini

Posted On 18 septembrie 2012

Va inselati. Dezechilibrele totale pe o...

Posted On 13 ianuarie 2021

Trecerea la decontarea la 15 minute este...

Posted On 13 ianuarie 2021

Pe-asta cu bananele recunosc ca n-am...

Posted On 14 decembrie 2020

Publicitate



PUBLICITATE dreapta

‹ ›

Arhiva

Utile

O mana nu spala pe alta: ANRE isi pune cenusa-n cap si da posibilitatea consumatorilor de energie sa incheie contracte in piata libera pana la 31 martie

Dumitru Chisalita: Pretul gazelor pe bursa la jumatate, dar majoritatea romanilor platesc aceleasi facturi mari la gaze

Câți bani aruncăm pe fereastră pentru ca nu stim gestiona pierderile de energie?

Peste 90 % din consumatori nu stiu ca se liberalizeaza piata de energie electrica la 1 ianuarie 2021

Romania Verde: Cum se instaleaza panourile fotovoltaice? Experienta echipelor Adrem

Video

Alexandru Moldovan, Redactor sef Energy-Center: Datorez colegilor mei de presa multe din lucrurile pe care le stiu astazi

Interviurile Energy-Center: Viorel Tudose, Getica 95: Degeaba vii in piata cu sume mari de bani daca nu ai capitalul uman

Interviurile Energy-Center: Viorel Tudose, Getica 95: dupa liberalizarea pietei batalia pentru consumatorii casnici va fi foarte mare

Interviurile Energy-Center.ro - Viorel Tudose, Getica 95: "Din punctul de vedere al energiei produse,Romania este o tara verde" (partea a III-a)

Interviurile Energy-Center.ro – Viorel Tudose, Getica 95: „Etica nu mai exista in piata de energie. S-a ajuns chiar la un jihad in piata” (partea a II-a)

FORMULAR DE CONTACT

  1. Nume *
    * Te rugam sa iti scrii numele
  2. Email *
    * Te rugam sa scrii o adresa de email valida.
  3. Mesaj *
    * Te rugam sa scrii un mesaj

Categorii

  • Actualitate
  • Energie electrica
  • Evenimente
  • Exclusiv
  • Mediu, Tehnologie
  • Petrol, Gaze, Carbune
  • Resurse Media
  • Utile
  • Video

Cele mai citite articole

Scurta radiografie a sistemului energetic romanesc. La ce sa ne asteptam in 2018 ? (partea I)

17 Comments

Exclusiv: ce minte diabolica a masluit OUG de modificare a Legii 220/2008 privind promovarea energiei verzi?

13 Comments

Exclusiv: ANRE moare de grija consumatorilor, dar are ca prioritate profiturile furnizorilor straini

12 Comments
© Energy-Center.ro. Acest site este proprietatea Spot Pro Media SRL. Construit și întreținut de Alex Mieluș cu ajutorul Wordpress.