Proiect pilot la Enel: clientii pot avea acces in magazine in baza unei programari telefonice
Enel Energie si Enel Energie Muntenia implementeaza incepand cu aceasta saptamana un proiect pilot cu ajutorul caruia clientii pot avea acces in magazine inclusiv in baza unei programari telefonice. Scopul acestuia este de a creste gradul de confort al clientilor si, in acelasi timp, de a le pune la dispozitie servicii de furnizare a energiei in conditii de siguranta deplina, pe fondul escaladarii ratei de infectare cu Sars-CoV-2 si inceperii sezonului rece.
Proiectul pilot este implementat in cele 17 magazine1 operate de catre Enel Energie si Enel Energie Muntenia (regiunile Muntenia Sud, Banat si Dobrogea) si urmareste reducerea timpilor de asteptare, precum si imbunatatirea eficientei operationale.
“Venim in sprijinul clientilor nostri si extindem serviciile si produsele care pot fi accesate atat in mediul online, cat si telefonic, pentru a le oferi siguranta si incredere. Acest proiect pilot face parte dintr-un amplu proces de transformare digitala a companiei si este unicul de acest fel in sistemul energetic romanesc. Clientii care vor apela la noul serviciu se vor bucura de operatiuni mai rapide si, implicit, vor petrece mai putin timp in magazine”, a declarat Michele Abbate, directorul general al Enel Energie si Enel Energie Muntenia.
Clientii Enel Energie si Enel Energie Muntenia vor putea face programari in magazinele mentionate apeland serviciul de Call Center, la numarul de telefon 021.9977 (apel cu tarif normal), si apasand tasta 5. Programarea in magazine se face doar de catre titularul de contract, de luni pana vineri, intre orele 10:00 – 16:00. Acesta va fi programat in minimum o zi lucratoare sau maximum cinci zile lucratoare de la initierea apelului telefonic.
Pasii ce trebuie parcursi pentru obtinerea unei programari telefonice:
- Clientul furnizorilor Enel apeleaza numarul unic de telefon 021.9977 si apasa tasta 5 pentru a stabili o programare in magazinul unde solicita asistenta din partea angajatului dedicat acestui serviciu
- In cadrul apelului telefonic, clientul va fi intrebat despre datele de identificare si situatia pentru care solicita interactiunea in magazin; va fi programat in minimum o zi lucratoare sau maximum cinci zile lucratoare de la efectuarea apelului
- Clientului i se va comunica numarul biletului de ordine, in functie de disponibilitatea magazinului si de ora, ziua pentru care solicita programarea
- Clientul este rugat sa se prezinte la magazin cu maximum 15 minute inainte de ora programata si nu mai tarziu de 10 minute dupa ora alocata.
- In momentul in care ajunge la magazin, clientul comunica persoanei de la paza numarul biletului de ordine obtinut in urma interactiunii telefonice
- La ora programata, acesta va putea intra in magazin, respectand masurile de siguranta prevazute de legislatia in vigoare, pentru a discuta cu un angajat Enel.
Sanatatea si siguranta clientilor nostri sunt pe primul plan, de aceea furnizorii Enel le recomanda acestora sa evite riscurile asociate unui drum la magazin si sa utilizeze aplicatia MyEnel, care poate fi activata cu usurinta fie online, pe my.enel.ro, fie prin descarcarea aplicatiei pentru telefonul mobil in mod gratuit, de pe App Store sau Google Play. Prin intermediul MyEnel, clientii pot primi si plati facturile de energie electrica sau gaze naturale, isi pot inregistra indexul sau verifica balanta de plata. De asemenea, in aplicatia MyEnel, in sectiunea Contractare Rapida, sunt disponibile ofertele comerciale, astfel ca atat clientii existenti, cat si cei potentiali au posibilitatea de a transmite online solicitari de incheiere a unui contract de furnizare de energie electrica sau de gaze naturale.
In perioada martie – octombrie 2020, datorita eforturilor companiei de accelerare si de popularizare a solutiilor digitale, numarul conturilor MyEnel a crescut cu aproape 50% fata de acelasi interval al anului trecut. Mai mult, in cele opt luni s-a dublat numarul clientilor care au descarcat aplicatia MyEnel.