E.ON a realizat un parteneriat cu eMAG pentru simplificarea procesului de contractare a energiei
Parteneriatul cu eMAG este unul dintre demersurile E.ON de a sustine simplificarea procesului de contractare a energiei, rezultat si din dorinta de a oferi o platforma de informare si educare a clientilor referitor la caracteristicile pietei concurentiale, alegerea sau schimbarea furnizorului de energie. Decizia de cumparare a unui produs trebuie sa fie urmare a unei informari complete si sustinuta de beneficii in favoarea consumatorilor casnici, in conditii de transparenta, oricare ar fi canalul de comunicare accesat de catre acestia, potrivit unui comunicat al companiei.
„Ne dorim sa fim acolo unde sunt clientii nostri, iar transferul catre mediul online este o realitate a lumii in care traim. Ne adresam clientilor digitali din România, clientilor obisnuiti sa isi faca cumparaturile online si pentru care, chiar si contractarea energiei electrice trebuie sa se intâmple la fel de facil ca si adaugarea oricarui alt produs in cos. Credem ca in viitor platformele digitale vor fi tot mai mult prezente in viata noastra”, a declarat Claudia Griech, Chief Commercial Officer al E.ON, Clienti Rezidentiali.
„Online e simplu sa-ți comanzi orice iți doresti de oriunde te-ai afla, iar noi vrem sa le oferim clienților noștri posibilitatea de a gasi pe eMAG cât mai multe dintre lucrurile și serviciile de care au nevoie”, declara Florin Filote, Marketplace Director eMAG.
Beneficiarii produselor E.ON vor avea parte de o experienta digitala in care contractul de furnizare a energiei electrice se incheie online, iar accesul la informatii legate de indexul contorului, factura electronica, plata online sau grafice de consum, se realizeaza prin intermediul contului E.ON Myline, disponibil si pe aplicatia mobila.