Volumele de retail vandute de MOL Romania au crescut cu 13 % in semestru I
Vanzarile de carburanti (in volume, inclusiv GPL si lubrifianti) pe partea de retail ale MOL Romania au crescut cu 13% in primul semestru al anului 2015, la 267 kt, fata de 236 kt in perioada similara a anului anterior, sustinute de extinderea retelei de benzinarii, potrivit informatiilor publicate de Grupul MOL in raportul semestrial transmis pietei de capital.
Vanzarile de motorina pe partea de retail au detinut cea mai mare pondere in primul semestru, situandu-se la 192 kt, in urcare cu 12% comparativ cu perioada similara a anului 2014, in timp ce vanzarile de benzina s-au majorat cu 13%, la 69 kt.
Pe ansamblul Grupului MOL, vanzarile de retail au urcat in volum cu 9% in primul semestru, la 1.766 kt.
De asemenea, vanzarile de carburanti ( in volume inclusiv GPL si lubrifianti) pe partea de retail ale MOL Romania au crescut cu 19% in al doilea trimestru al anului 2015, pana la 146 kt, fata de 123 kt la finalul celui de-al doilea trimestru al anului anterior se arata in raportul citat.
Anul acesta, reteaua MOL Romania a ajuns la 200 de unitati.