In contextul liberalizarii pietei, Enel Romania creste numarul operatorilor call center
Pentru a veni in sprijinul clientilor, furnizorii Enel Energie si Enel Energie Muntenia au luat masuri suplimentare pentru reducerea timpilor de asteptare in call center si in magazine, prin accelerarea proiectelor digitale, prin echipe mobile care sa sprijine activitatea din centre si prin marirea personalului ce gestioneaza serviciul telefonic de relatii cu clientii. Astfel, companiile de furnizare de energie ale grupului Enel in România vin in intâmpinarea cerintelor crescute de informare ale clientilor in contextul liberalizarii pietei de energie electrica.
Numarul angajatilor din call center a crescut constant in ultimele saptamâni si estimam ca, pâna la finalul lunii ianuarie 2021, acesta va fi cu 30% mai mare fata de mijlocul lunii decembrie 2020. Prin aceasta suplimentare a resurselor, calitatea serviciului de call center s-a imbunatatit, dovada rata sporita de preluare a apelurilor – aproximativ 40.000 de apeluri onorate saptamânal.
Mai mult, companiile de furnizare Enel continua eforturile de recrutare si de training a personalului, pentru a raspunde cât mai prompt nevoilor clientilor. De altfel, pentru o buna si completa informare a acestora, inca din decembrie 2020 am actualizat mesajul automat de intâmpinare in call center a consumatorilor casnici de energie electrica, informându-i despre liberalizarea pietei de energie, despre cum pot afla daca au in derulare un contract de furnizare pe piata libera si despre pasii ce trebuie facuti in cazul celor care vor sa semneze pentru prima oara un contract pe piata concurentiala. Consumatorilor de energie electrica le este recomandat sa evite intervalele orare de vârf din call center, respectiv 10.00 – 12.00 si 18.00 – 19.00.
In ceea ce priveste optimizarea operatiunilor din magazinele Enel, companiile de furnizare au apelat la sprijinul echipelor mobile de specialisti pentru a asista clientii si a reduce timpii de asteptare, cu respectarea tuturor masurilor de siguranta. Echipele mobile au selectat si preluat de la clienti documentele necesare incheierii unui contract concurential, potrivit nevoilor fiecaruia.
De asemenea, pentru a creste gradul de confort si de siguranta a clientilor, Enel Energie si Enel Energie Muntenia au pus la dispozitie un instrument cu ajutorul caruia pot avea acces in magazine inclusiv in baza unei programari telefonice, apelând 021.9977 (apel cu tarif normal) si apasând tasta 5. Astfel, se vor bucura de operatiuni mai rapide si, implicit, vor petrece mai putin timp in magazine. De asemenea, ii invitam pe toti clientii ce vor o schimbare de contract sa aleaga oferta potrivita accesând site-ul www.enel.ro, la sectiunea Clienti Rezidentiali sau Contractare Rapida, la contract.enel.ro. Procesul de schimbare a contractului de energie electrica este unul simplu si rapid, ce presupune introducerea unor documente necesarein functie de calitatea de client nou sau client existentsi semnatura titularului de contract.
In urma accelerarii programelor de digitalizare, a dezvoltarii sistemelor interne, a canalelor de vânzari si a eforturilor de comunicare din ultimii ani, aproape 75% dintre clientii Enel sunt deja pe piata concurentiala, cea mai mare pondere dintre toti furnizorii mari din România. Mai exact, companiile Enel Energie si Enel Energie Muntenia au in portofoliu, in acest moment, circa 2,9 milioane de consumatori casnici de energie electrica dintre care aproximativ 2,1 milioane deja beneficiaza de contracte concurentiale.