0746 164 127 redactia@energy-center.ro
  • Actualitate
    • Consumatori
    • Furnizori
    • Legislatie mediu
    • Producatori
    • Stiri
  • Energie electrica
    • Energie nucleara
    • Energie regenerabila
    • Energie termica
    • Hidroenergie
  • Evenimente
  • Editorial
  • Exclusiv
  • Mediu, Tehnologie
  • Petrol, Gaze, Carbune
  • Utile
  • Video
  • English
  • Comunicate
STIRI RECENTE
ANRE a aprobat spre decontare pentru furnizorii de energie si gaze peste 10 miliarde de lei
Semn bun, companiile romanesti de servicii energetice incep sa prinda contracte
Romgaz se comformeaza, daca- I ordin cu placere !
Grecii de la PPC se grabesc sa preia Enel Romania
Peste 1.300 MWh economisiti de institutii si companii in 2022, cu ajutorul solutiilor de iluminat inteligent ale Enel
Consumul de energie electrica in cadere libera in primele 11 luni din 2022
Portughezii de la EDPR s-au suparat pe Romania si Polonia pentru taxele impuse producatorilor de energie regenerabila
Proiectul NuScale prinde viata
Aproape 40.000 de dosare au fost aprobate in Programul Casa Verde
Hidroelectrica isi rasfata clientii si in 2023

In contextul liberalizarii pietei, Enel Romania creste numarul operatorilor call center

Posted On 25 ianuarie 2021
By : Redactia
Comment: 0
Tag: call-center, digitalizare, echipe mobile, Enel Energie, Enel Energie Muntenia, magazinele Enel

Pentru a veni in sprijinul clientilor, furnizorii Enel Energie si Enel Energie Muntenia au luat masuri suplimentare pentru reducerea timpilor de asteptare in call center si in magazine, prin accelerarea proiectelor digitale, prin echipe mobile care sa sprijine activitatea din centre si prin marirea personalului ce gestioneaza serviciul telefonic de relatii cu clientii. Astfel, companiile de furnizare de energie ale grupului Enel in România vin in intâmpinarea cerintelor crescute de informare ale clientilor in contextul liberalizarii pietei de energie electrica.

Numarul angajatilor din call center a crescut constant in ultimele saptamâni si estimam ca, pâna la finalul lunii ianuarie 2021, acesta va fi cu 30% mai mare fata de mijlocul lunii decembrie 2020. Prin aceasta suplimentare a resurselor, calitatea serviciului de call center s-a imbunatatit, dovada rata sporita de preluare a apelurilor –  aproximativ 40.000 de apeluri onorate saptamânal.

Mai mult, companiile de furnizare Enel continua eforturile de recrutare si de training a personalului, pentru a raspunde cât mai prompt nevoilor clientilor. De altfel, pentru o buna si completa informare a acestora, inca din decembrie 2020 am actualizat mesajul automat de intâmpinare in call center a consumatorilor casnici de energie electrica, informându-i despre liberalizarea pietei de energie, despre cum pot afla daca au in derulare un contract de furnizare pe piata libera si despre pasii ce trebuie facuti in cazul celor care vor sa semneze pentru prima oara un contract pe piata concurentiala. Consumatorilor de energie electrica le este recomandat sa evite intervalele orare de vârf din call center, respectiv 10.00 – 12.00 si 18.00 – 19.00.

In ceea ce priveste optimizarea operatiunilor din magazinele Enel, companiile de furnizare au apelat la sprijinul echipelor mobile de specialisti pentru a asista clientii si a reduce timpii de asteptare, cu respectarea tuturor masurilor de siguranta. Echipele mobile au selectat si preluat de la clienti documentele necesare incheierii unui contract concurential, potrivit nevoilor fiecaruia.

De asemenea, pentru a creste gradul de confort si de siguranta a clientilor, Enel Energie si Enel Energie Muntenia au pus la dispozitie un instrument cu ajutorul caruia pot avea acces in magazine inclusiv in baza unei programari telefonice, apelând 021.9977 (apel cu tarif normal) si apasând tasta 5. Astfel, se vor bucura de operatiuni mai rapide si, implicit, vor petrece mai putin timp in magazine. De asemenea, ii invitam pe toti clientii ce vor o schimbare de contract sa aleaga oferta potrivita accesând site-ul www.enel.ro, la sectiunea Clienti Rezidentiali sau Contractare Rapida, la contract.enel.ro. Procesul de schimbare a contractului de energie electrica este unul simplu si rapid, ce presupune introducerea unor documente necesarein functie de calitatea de client nou sau client existentsi semnatura titularului de contract.

In urma accelerarii programelor de digitalizare, a dezvoltarii sistemelor interne, a canalelor de vânzari si a  eforturilor de comunicare din ultimii ani, aproape 75% dintre clientii Enel sunt deja pe piata concurentiala, cea mai mare pondere dintre toti furnizorii mari din România. Mai exact, companiile Enel Energie si Enel Energie Muntenia au in portofoliu, in acest moment, circa 2,9 milioane de consumatori casnici de energie electrica dintre care aproximativ 2,1 milioane deja beneficiaza de contracte concurentiale.

 

Articole pe aceeasi tema

  • Rezultatele competitiei: Enel a atins nivelul de 200.000 de clienti rezidentiali de pe piata concurentiala de energie electricaRezultatele competitiei: Enel a atins nivelul de 200.000 de clienti rezidentiali de pe piata concurentiala de energie electrica
  • Curg amenzile pentru furnizorii de energie si gaze. Urmeaza proceseleCurg amenzile pentru furnizorii de energie si gaze. Urmeaza procesele
  • Sunt penalizat dacă nu trec pe piața concurențială de energie? Schimb și contorul odată cu contractul la electricitate? Răspunsuri la cel mai des întâlnite întrebări despre liberalizareSunt penalizat dacă nu trec pe piața concurențială de energie? Schimb și contorul odată cu contractul la electricitate? Răspunsuri la cel mai des întâlnite întrebări despre liberalizare
  • Prima zi din iulie vine cu noi schimbări pe piața energiei electrice. Asigură-ți un preț fix avantajos pentru anul contractual următorPrima zi din iulie vine cu noi schimbări pe piața energiei electrice. Asigură-ți un preț fix avantajos pentru anul contractual următor
Despre autor
  • google-share
Previous Story

Pretul energiei electrice: diferenta intre Pretul din Serviciul Universal si Pretul celei mai mici oferte a furnizorului actual

Next Story

Cum schimbam furnizorul/ contractul de energie electrica ? Ia atitudine ! Fii informat ! Ai grija ce semnezi ! Nu te lasa pacalit !

Articole pe aceeasi tema

0

Cum se facturează consumul de energie pe factura ta pentru luna septembrie

Posted On 24 octombrie 2022
, By Redactia
0

In numai doua luni, ANRE a sanctionat furnizorii și distribuitorii de energie electrică și gaze naturale cu amenzi contravenționale în valoare totală de 2.970.000 lei

Posted On 15 martie 2022
, By Redactia
0

E-Distributie lanseaza un serviciu digital pentru simplificarea racordarii la reteaua electrica

Posted On 2 februarie 2022
, By Redactia

Scrie un comentariu Anulează răspunsul

*
*

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

RECENT

POPULAR

COMMENTS

Studiu Deloitte: Europa se profilează drept cel mai mare producător de hidrogen verde, energia „curată” care ar putea transforma până în 2030 industria grea și prelucrătoare, aviația și transporturile

Posted On 29 ianuarie 2023

Răspunsuri pentru cele mai frecvente întrebări despre facturile la energie și autocitiri

Posted On 26 ianuarie 2023

Sa intelegem realitatea despre energia eoliana si fotovoltaica

Posted On 23 ianuarie 2023

Scurta radiografie a sistemului energetic romanesc. La ce sa ne asteptam in 2018 ? (partea I)

Posted On 7 ianuarie 2018

Exclusiv: ce minte diabolica a masluit OUG de modificare a Legii 220/2008 privind promovarea energiei verzi?

Posted On 12 iunie 2013

Exclusiv: Hidroelectrica isi arata muschii in fata baietilor destepti?

Posted On 23 aprilie 2012

Chiritoiu, de mult ar fi trebuit "rotit"...

Posted On 20 ianuarie 2023

ERATA...am gresit: corect este...

Posted On 11 ianuarie 2023

dl. Ciprian, multumesc pt....

Posted On 10 ianuarie 2023

Publicitate

autocitiri.ro







PUBLICITATE dreapta

‹ ›

Arhiva

Utile

Răspunsuri pentru cele mai frecvente întrebări despre facturile la energie și autocitiri

Material informativ ACUE Cum poate varia prețul plafonat al energiei electrice în funcție de consumul tău lunar

E bine de știut: Cum ne ajută la încadrarea în plafoanele de preț pentru energie electrică transmiterea indexului autocitit

Noi meserii în România în domeniul surselor regenerabile de energie introduse prin intermediul RENEWACAD

Cand stanga nu știe ce face dreapta: Eliminarea declarației pentru locul de consum, nu elimină aplicabilitatea plafonării doar pentru un singur loc

Video

Gala aniversara 10 ani de Energy Center - 10 iunie 2021

Dumitru Chisăliță, Asociația Energia Inteligentă: Racordarea gratuită la gaze se face fără studiu de impact. Care sunt riscurile

Alexandru Moldovan, Redactor sef Energy-Center: Datorez colegilor mei de presa multe din lucrurile pe care le stiu astazi

Gala Premiilor Energy-Center.ro, editia a III-a

Ce solutii avem pentru eliminarea efectelor OUG 114?

FORMULAR DE CONTACT

  1. Nume *
    * Te rugam sa iti scrii numele
  2. Email *
    * Te rugam sa scrii o adresa de email valida.
  3. Mesaj *
    * Te rugam sa scrii un mesaj

Categorii

  • Actualitate
  • Energie electrica
  • Evenimente
  • Exclusiv
  • Mediu, Tehnologie
  • Petrol, Gaze, Carbune
  • Resurse Media
  • Utile
  • Video

Cele mai citite articole

Scurta radiografie a sistemului energetic romanesc. La ce sa ne asteptam in 2018 ? (partea I)

17 Comments

Exclusiv: ce minte diabolica a masluit OUG de modificare a Legii 220/2008 privind promovarea energiei verzi?

13 Comments

Exclusiv: Hidroelectrica isi arata muschii in fata baietilor destepti?

12 Comments
© Energy-Center.ro. Acest site este proprietatea Spot Pro Media SRL. Construit și întreținut de Alex Mieluș cu ajutorul Wordpress.