0746 164 127 redactia@energy-center.ro


Conferinta Energy Center

  • Actualitate
    • Consumatori
    • Furnizori
    • Legislatie mediu
    • Producatori
    • Stiri
  • Energie electrica
    • Energie nucleara
    • Energie regenerabila
    • Energie termica
    • Hidroenergie
  • Evenimente
  • Editorial
  • Exclusiv
  • Mediu, Tehnologie
  • Petrol, Gaze, Carbune
  • Utile
  • Video
  • English
  • Comunicate
STIRI RECENTE
România se implică în procesul de dezvoltare a energiei nucleare în Europa
Parapet instalează 80 MWp fotovoltaice în România și Italia
Hidroelectrica este cel mai mare furnizor de energie cu peste un milion de clienti casnici
Romgaz se împrumută din nou de pe piețele internaționale de capital pentru finanțarea Neptun Deep
 Veolia România readuce în prim plan rolul biogazului și al energiei geotermale
Comisia Europeană recunoaște prețurile mari la energie, dar nu știe cum să le scadă
Nuclearelectrica vinde combustibil nuclear în Argentina
Colaborare strategică între AFEER și Energy Traders Europe
Două parcuri eoliene ale Engie vor avea și baterii de stocare
Romanian Green PPA :Tranzacționarea garanțiilor de origine și co-garantarea finanțării PPA-urilor

In contextul liberalizarii pietei, Enel Romania creste numarul operatorilor call center

Posted On 25 ianuarie 2021
By : Redactia
Comment: 0
Tag: call-center, digitalizare, echipe mobile, Enel Energie, Enel Energie Muntenia, magazinele Enel

Pentru a veni in sprijinul clientilor, furnizorii Enel Energie si Enel Energie Muntenia au luat masuri suplimentare pentru reducerea timpilor de asteptare in call center si in magazine, prin accelerarea proiectelor digitale, prin echipe mobile care sa sprijine activitatea din centre si prin marirea personalului ce gestioneaza serviciul telefonic de relatii cu clientii. Astfel, companiile de furnizare de energie ale grupului Enel in România vin in intâmpinarea cerintelor crescute de informare ale clientilor in contextul liberalizarii pietei de energie electrica.

Numarul angajatilor din call center a crescut constant in ultimele saptamâni si estimam ca, pâna la finalul lunii ianuarie 2021, acesta va fi cu 30% mai mare fata de mijlocul lunii decembrie 2020. Prin aceasta suplimentare a resurselor, calitatea serviciului de call center s-a imbunatatit, dovada rata sporita de preluare a apelurilor –  aproximativ 40.000 de apeluri onorate saptamânal.

Mai mult, companiile de furnizare Enel continua eforturile de recrutare si de training a personalului, pentru a raspunde cât mai prompt nevoilor clientilor. De altfel, pentru o buna si completa informare a acestora, inca din decembrie 2020 am actualizat mesajul automat de intâmpinare in call center a consumatorilor casnici de energie electrica, informându-i despre liberalizarea pietei de energie, despre cum pot afla daca au in derulare un contract de furnizare pe piata libera si despre pasii ce trebuie facuti in cazul celor care vor sa semneze pentru prima oara un contract pe piata concurentiala. Consumatorilor de energie electrica le este recomandat sa evite intervalele orare de vârf din call center, respectiv 10.00 – 12.00 si 18.00 – 19.00.

In ceea ce priveste optimizarea operatiunilor din magazinele Enel, companiile de furnizare au apelat la sprijinul echipelor mobile de specialisti pentru a asista clientii si a reduce timpii de asteptare, cu respectarea tuturor masurilor de siguranta. Echipele mobile au selectat si preluat de la clienti documentele necesare incheierii unui contract concurential, potrivit nevoilor fiecaruia.

De asemenea, pentru a creste gradul de confort si de siguranta a clientilor, Enel Energie si Enel Energie Muntenia au pus la dispozitie un instrument cu ajutorul caruia pot avea acces in magazine inclusiv in baza unei programari telefonice, apelând 021.9977 (apel cu tarif normal) si apasând tasta 5. Astfel, se vor bucura de operatiuni mai rapide si, implicit, vor petrece mai putin timp in magazine. De asemenea, ii invitam pe toti clientii ce vor o schimbare de contract sa aleaga oferta potrivita accesând site-ul www.enel.ro, la sectiunea Clienti Rezidentiali sau Contractare Rapida, la contract.enel.ro. Procesul de schimbare a contractului de energie electrica este unul simplu si rapid, ce presupune introducerea unor documente necesarein functie de calitatea de client nou sau client existentsi semnatura titularului de contract.

In urma accelerarii programelor de digitalizare, a dezvoltarii sistemelor interne, a canalelor de vânzari si a  eforturilor de comunicare din ultimii ani, aproape 75% dintre clientii Enel sunt deja pe piata concurentiala, cea mai mare pondere dintre toti furnizorii mari din România. Mai exact, companiile Enel Energie si Enel Energie Muntenia au in portofoliu, in acest moment, circa 2,9 milioane de consumatori casnici de energie electrica dintre care aproximativ 2,1 milioane deja beneficiaza de contracte concurentiale.

 

Despre autor
  • google-share
Previous Story

Pretul energiei electrice: diferenta intre Pretul din Serviciul Universal si Pretul celei mai mici oferte a furnizorului actual

Next Story

Cum schimbam furnizorul/ contractul de energie electrica ? Ia atitudine ! Fii informat ! Ai grija ce semnezi ! Nu te lasa pacalit !

Articole pe aceeasi tema

0

Parteneriat strategic între Romgaz și Weatherford pentru digitalizarea operațiunilor de producţie

Posted On 22 septembrie 2025
, By Redactia
0

ANRE simulează concurența între operatorii de distribuție de energie electrică și umblă la standardelele de performanță

Posted On 29 iulie 2025
, By Moldovan Alexandru

Peste 80% din investițiile E.ON Energie România vizează digitalizarea

Posted On 17 martie 2025
, By Redactia

Scrie un comentariu Anulează răspunsul

*
*

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Cautare

RECENT

POPULAR

COMMENTS

România se implică în procesul de dezvoltare a energiei nucleare în Europa

Posted On 9 noiembrie 2025

Parapet instalează 80 MWp fotovoltaice în România și Italia

Posted On 6 noiembrie 2025

Cine pierde și cine câștigă din dereglementarea prețului la gaze naturale?

Posted On 6 noiembrie 2025

Scurta radiografie a sistemului energetic romanesc. La ce sa ne asteptam in 2018 ? (partea I)

Posted On 7 ianuarie 2018

Exclusiv: ce minte diabolica a masluit OUG de modificare a Legii 220/2008 privind promovarea energiei verzi?

Posted On 12 iunie 2013

Exclusiv: Hidroelectrica isi arata muschii in fata baietilor destepti?

Posted On 23 aprilie 2012

Practic o sa sustine si retehnologizarea...

Posted On 29 octombrie 2025

Pot înțelege că producția de energie...

Posted On 26 septembrie 2025

Si cum monitorizezi e.e. stocata? Daca...

Posted On 14 iulie 2025

Publicitate

banner

PUBLICITATE dreapta

‹ ›

Arhiva

Utile

Ce arată cu adevărat factura de energie și de ce energia ieftină verde, hidro sau regenerabile, nu se reflectă în prețul final?

Ghid practic pentru achiziționarea unui sistem fotovoltaic

Freen lansează o turbină eoliană de 20 kW pentru agricultură și industrie, în România

Cum învățăm rapid să consumăm energie mai eficient?

Video

Speech Viorel Tudose - Getica 95

Gala Energy-Center.ro, 2025: Pariem pe valoarea tinerilor energeticieni!

Gala aniversara "13 ani de Energy Center" - Decernarea premiilor

Viitorii energeticieni premiati la Gala Energy-Center

Gala aniversara 10 ani de Energy Center - 10 iunie 2021

FORMULAR DE CONTACT

  1. Nume *
    * Te rugam sa iti scrii numele
  2. Email *
    * Te rugam sa scrii o adresa de email valida.
  3. Mesaj *
    * Te rugam sa scrii un mesaj

Categorii

  • Actualitate
  • Energie electrica
  • Evenimente
  • Exclusiv
  • Mediu, Tehnologie
  • Petrol, Gaze, Carbune
  • Resurse Media
  • Utile
  • Video

Cele mai citite articole

Scurta radiografie a sistemului energetic romanesc. La ce sa ne asteptam in 2018 ? (partea I)

17 Comments

Exclusiv: ce minte diabolica a masluit OUG de modificare a Legii 220/2008 privind promovarea energiei verzi?

13 Comments

Exclusiv: Hidroelectrica isi arata muschii in fata baietilor destepti?

12 Comments
© Energy-Center.ro. Acest site este proprietatea Spot Pro Media SRL. Construit și întreținut de Alex Mieluș cu ajutorul Wordpress.